🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار بلوگا

قیمت خاویار امپریال با برند رایبد

قیمت خاویار طلایی ایرانی

قیمت انواع خاویار رایبد و با برندهای مختلف تفاوت دارد. مروارید قروق تالش یکی از مناسبترین ها در بازار داخل و خارج بوده که افراد زیادی کیفیت آن را تایید می کنند. همانطور که می دانید خاویار امپریال بهترین نوع خاویاری ست که در ایران تولید و به دنیا عرضه می شود. این خاویار که یک نوع از خاویار بلوگا بشمار می آید توانسته خود را در دل مصرف کننده های زیادی جا کند. این نوع خاویار را شرکت های زیادی با بهره گیری از بسته بندی های تخصصی و درجه یک ارائه می دهند تا فروش خوبی داشته باشند.

قیمت خاویار امپریال

خاویار امپریال چیست؟ قیمت انواع خاویار رایبد چند است؟ یکی از نمونه خاویارهایی که در ایران از فیل ماهی خاویاری بدست می آید خاویاری به نام بلوگا امپریال است. طبیعتا قیمت خاویار امپریال که از زیر گونه های بلوگا می باشد، گران تر از دیگر انواع خاویار است. به همین دلیل بیشتر به کشورهایی صادرات می شود که تقاضای خوبی از این نوع خاویار داشته و آن را سفارش می دهند. با توجه به صادرات خاویار امپریال به کشورهایی مانند:

  • کویت
  • امارات
  • اسپانیا
  • ترکیه
  • نروژ
  • آلمان

می توان آن را یکی از بهترین ها برای تولید دانست.

خاویار امپریال رایبد

یکی از شرکت های بسیار خوبی که در حوزه تولید و صادرات انواع خاویار فعالیت دارد، رایبد خاویار است. این شرکت که در انتخاب خاویار به صورت تخصصی اقدام می کند، محصولاتی درجه یک و با کیفیت ارائه می دهد. یکی از خاویارهایی که در ایران در حال خرید و فروش است خاویار بلوگا با برند رایبد است. این خاویار دارای کیفیت بسیار خوبی استچون از بهترین ماهی خاویاری به نام فیل ماهی تولید می شود. این خاویار دارای سایز بهتری از بقیه خاویارها می باشد.

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی بلوگا امپریال

خاویار بلوگا ماده غذایی بسیار با ارزش بوده که در انواع بسته بندی ها به فروش می رسد از جمله ۵۰ گرمی ، ۱۰۰ گرمی ،۱۲۵ گرمی و … قیمت بسته های ۱۰۰ گرم بلوگا بستگی به نوع خاویار می باشد مثلا قیمت ۱۰۰ گرم تخم ماهی بلوگا امپریال با قیمت ۱۰۰ گرم خاویار بری یا آسترا متفاوت است . برای مطلع شدن از قیمت روز خاویار بلوگا می توانید با کارشناسان فروش نمایندگی ها در تماس باشید.

 

قیمت انواع خاویار رایبد

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید