🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار دریایی

خریدار خاویار بلوگا در تهران

خریدار خاویار بلوگا در شهر های ایران به خصوص تهران بسیار است که این به دلیل وضع مالی خوب این عزیزان است و فروش این ماهی به دلیل داشتن پروتئین خاص خود بسیار زیاد است و طرفداران بسیاری دارد خاویار بلوگا به رنگ ساه است و خوردن آن به صورت خام پیشنهاد می گردد.
خاویار درجه یک بلوگا طرفداران بسیار دارد چون این ماهی برای باروری ۱۶ سال به زمان نیاز دارد و این خاویار را به گونه ای کمیاب و مرغوب تبدیل کرده است. دانه های آن سیاه است و مزه ی لذیذی نیز دارد و توصیه می گردد برای خوردن آن از قاشق فلزی استفاده نکنید و توصیه می گردد از قاشق چوبی استفاده گرده عده ی زیادی می گوند این ماهی را با املت مصرف کنیم و آب لیمو نیز استفاده نمائیم .

خریدار خاوار بلوگا

آشنایی با خریدار خاویار بلوگا

ماهی بلوگا عمرش به صد سال نیز می رسد که ماهی ای است که به فسیل زنده نیز معروف است و از ماهی استروژن می اید و در دریایی خزر یافت می شود البته به دلیل مشکل صید بی رویه افراد این ماهی کمیاب گردیده است و فقط متولیان اجازه ی صید آن را دارند و این ماهی بین ۱٫۵ تا ۵ متر طول دارد و وزن آن از ۴۰ کیلوگرم تا ۱۰۰۰ کیلوگرم نیز می رسد و معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ درصد این ماهی دانه های خاویار را تشکی می دهد ، فیل ماهی گوشت خوار است.
اهدای خاویار نشان دهنده احترام خاص به مهمانان و پذیرایی کردن آن نشان دهنده محترم شمردن مشکل پسندی میهمان است و به صورتی که اولین انتخاب مشکل پسندان در جهان خاویار است. به علت اینکه این ماهی ظاهر زیابا و عطر خوش و طعمی بی نظیر در نوع خود است و علت تفاوت این ماهی با سایر ماهیان جلای بی نظیر آن است. عده ای معتقد هستند که خاویار ماده ای است که باعث شادابی و افزایش قوت جسمی و سلامتی و درازای عمر می گردد.
ماهی خاویار دارای سطح بالای پروتئین در جهان است و چربی سودمندی دارد که باعث التیام اعصب می گردد و چگونگی مصرف آن بدین صورت است که آن را با نان تست یا نان برشته به همراه کمی کره یا خامه و چند قطره لیموی تازه مصرف می کنند به هر حال دیده شده به همراه پوره سیب زمینی نیز یا تخم مرغ و سبزیجات نیز مصرف می گردد و حتی بعنوان تزیین غذاهای دریایی نیز استفاده می شود.
شرایط نگهداری این ماه در یخچال حول دمای ۲ تا -۲ درجه ی سانتی گراد می باشد .

خریدار خاوار بلوگا

قیمت فروش ماهی بلوگا برای خریداران در تهران

فروش این ماهی به صورت اصل دریایی به ازای هر ۵۰ گرم مبلغ زیادی است.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید