🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار صادراتی

صادرات خاویار به اروپا

صادرات خاویار به اروپا

صادرات خاویار یکی از منابع درآمدی برای کشورهای تولید کننده خاویار می باشد که در رشد آن کشور نقش به سزایی دارد.یکی از اصلی ترین بازار های صادراتی برای ایران صادرات خاویار به اروپا می باشد. خاویار یکی از گران ترین غذاهای دنیا می باشد که خوشبختانه ایران در ردیف ۵ کشور اصلی تولید کننده خاویار قرار دارد و آن را به سایر کشور های همسایه صادر می کند. خاویار از ماهی خاویار تهیه می شود که در ادامه به بررسی ماهی های خاویار و خواص این غذای پرارزش می پردازیم.

صادرات خاویار به اروپا

ماهی های خاویار

دریای خزر بخش عظیمی از تولید خاویار دنیا را برعهده دارد و همه انواع این ماهی ها در کشورمان وجود دارند و سبب رونق تولید خاویار شده است. به دلیل وجود خاویار های مصنوعی که دارای خواص خاویار اصل نمی باشند خرید خاویار از ایران و صادرات آن به سایر کشور ها راهی مطمعن می باشد.ماهی های محدود و اندکی وجود دارند که می توان از آن ها خاویار استخراج کرد به همین دلیل این ماده در بسیاری از کشور ها اصلا یافت نمی شود ولی خوشبختانه ایران از منابع تولید کننده می باشد. از جمله ماهی های خاویاری می توان به

  • فیل ماهی
  • قره برون
  • تاس ماهی روس یا چالباش
  • ماهی خاویار شیپ
  • ماهی اوزون برون یا سوروگا

ماهی های خاویار

صادرات خاویار به اروپا

صادرات خاویار ایرانی به تمام کشورها به خصوص کشور اروپا انجام می شود. خاویار ایرانی در وزن های بسیار مختلفی امروزه در حال صادرات به کشورهای اروپایی می باشد. برای صادرات خاویار به اروپا و تمام کشورهای اروپایی به صورت اینترنتی می توانید با مجموعه فروشگاه آنلاین رایبد خاویار در تماس باشید. در امر تولید خاویار اصل و طبیعی ایران حرف اول را می زند و آوازه آن به تمام کشور های اطراف رسیده و همه طالب خرید از ایران می باشند اما به چه علت تولید و فروش این غذا در سطح بالایی قرار دارد؟

صادرات خاویار به اروپا

خواص ویژه خاویار

با خواندن این موارد که تنها بخشی از خواص این ماده می باشند به اهمیت و ارزشمندی آن پی بردید و علت تقاضای زیاد سایر کشور ها را درک نمودید. این ماده غذایی دارای طعم و بوی خاصی می باشد که برای بعضی افزاد مطلوب و برای بعضی ها نامطلوب است و سرو آن سلیقه ای می باشد. عده ای آن را خام و به تنهایی یا همراه زرده تخم مرغ و سبزیجات و نان مصرف می کنند و عده ای آن را می پزند و در کنار سایر غذاها میل می کنند. در خاویار خواص ویژه ای نهفته که آن را برای همه افراد مطلوب ساخته است که در زیر به چند مورد آن ها اشاره می کنیم.

  • افزایش توان و قوای افراد بخصوص ورزشکاران
  • موثر برای درمان سرطان ها و روند شیمی درمانی
  • پیشگیری و درمان بیماری های گوارشی
  • تسکین و آرام ساختن درد ها
  • جلوگیری از افزایش کلسترول خون
  • پیشگیری از ابتلا به افسردگی
  • و…………

خواص ویژه خاویار

صادرات خاویار

صادرات خاویار به اروپا از ایران به کشور های اروپایی و همچنین کشور های عربی، امارات و کشور های شرق آسیا صورت می گیرد. تمام خاویاری که به اروپا صادر می شود وارد آلمان شده و از آن جا به سایر کشور ها برده می شود. ایران در زمینه پرورش و صادرات خاویار به اروپا در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است و بخشی از درامد کشور از این راه کسب می شود.

صادرات خاویار

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید