🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
ماهی اوزون برون

قیمت خرید ماهی اوزون برون یخی

بازار فروش اوزون برون خاویار

قیمت خرید ماهی اوزون برون بصورت منجمد با ماهی اوزون برون تازه صید شده تفاوت بسیاری دارد. ماهی اوزون برون دارای استخوان‌های بزرگ و انگشت شماری است و مجموعاً در یک اوزون برون بالغ حدود ۳۵ ردیف استخوان وجود دارد که در این حالت طول ماهی می تواند تا ۲ متر و ۴۰ سانتی متر برسد.  ماهیان خاویاری هم که جزو ماهی‌های استخوانی هستند، بیشتر اسکلتشان غضروفی است و کیسه شنا دارند و به همین دلیل میتوانند در دریای خزر زندگی کنند.

قیمت خرید ماهی اوزون برون یخی

ماهی اوزون برون دریای خزر

یکی از ماهیان خاویاری دریای خزر اوزون برون است که درواقع نام روسی یکی از ماهیان خاویاری دریای خزر است. دریای خزر دارای ۳ نوع ماهی خاویاری به نام های بلوگا استروژن، آسترا استروژن و سوروگا استروژن است. که اوزون برون نام ترکی سوروگا استروژن است و خاویار آن در تمام جهان طرفداران زیادی دارد و بهترین نوع خاویار جهان است که در ایران تولید می شود. فیله آن نیز بسیار لذیذ است و به صورت کباب شده و یا سرخ شده در روغن استفاده می شود.

قیمت خرید ماهی اوزون برون

 

خاویار اوزون برون دریای خزر

خاویار اوزون برون دریای خزر بهترین خاویار جهان است که شهرت بین‌ المللی دارد. و از انواع اوزون برون های موجود در دریا و یا اوزون برون های پرورشی استخراج می شود. دلیل کیفیت و تفاوت ماهی پرورش یافته در دریای خزر بستر ماسه ای آن است که این ماهی در آن زندگی می کند. در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد اوزون برون تخم ریزی می کند. که این عمل ۲ بار اتفاق می افتد و در هر تخم ریزی ۱۵ تا ۳۳۰ هزار تخم آزاد می شود، این تعداد عدد بزرگی به نظر ما می آید.

خاویار اوزون برون دریای خزر

انواع خاویار اوزون برون

  • سوروگا امپریال
  • سورگا درجه یک
  • سوروگا درجه دو

انواع خاویار اوزون برون

منبع: هیراد رستوران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید