🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
ماهی اوزون برون

قیمت عمده ماهی اوزون برون

قیمت عمده ماهی اوزون برون دریای خزر

قیمت عمده ماهی اوزون برون دریای خزر از قیمت تک فروشی این ماهی مانند دیگر محصولات می باشد. ولی این ماهی را تقریبا دیگر نمیتوان بصورت دریایی صید و یا خرید کرد. این ماهی در حال حاضر بصورت پرورشی در بازار وجود دارد.

قیمت عمده ماهی اوزون برون

ماهی اوزون برون دریای خزر

همه ما ایرانی‌ها تا حدودی با اوزون‌برون، گوهر دریای خزر آشنا هستیم. این ماهی یکی از گران‌قیمت‌ترین و مغذی‌ترین ماهیان دریای خزر است که متأسفانه در سال‌های اخیر درخطر انقراض نیز قرار دارد. این ماهی از دسته ماهیان خاویاری است که در آب‌های گرم و با دمای بین ۴ تا ۲۷ درجه سانتی‌گراد زندگی می‌کند. در قدیم در برخی رودخانه‌های شمال کشور نیز اوزون برون زندگی می کرد که مانند برخی دیگر از گونه‌های ماهیان، مانند ماهی آزاد از این زیستگاه‌ها به‌صورت کامل حذف‌شده است. ماهی اوزون برون دارای استخوان‌های بزرگ و انگشت‌شماری است و مجموعاً در یک اوزون برون بالغ حدود ۳۵ ردیف استخوان وجود دارد که در این حالت طول ماهی می‌تواند تا ۲ متر و ۴۰ سانتی‌متر برسد.

ماهی اوزون برون دریای خزر

خاویار اوزون برون دریای خزر

خاویار اوزون برون دریای خزر بهترین خاویار جهان است که شهرت بین‌المللی دارد و از انواع اوزون برون‌های موجود در دریا و یا اوزون برون‌های پرورشی استخراج می‌شود.
دلیل کیفیت و تفاوت ماهی پرورش‌یافته در دریای خزر بستر ماسه‌ای آن است که این ماهی در آن زندگی می‌کند. در ماه‌های اردیبهشت و خرداد اوزون برون تخم‌ریزی می‌کند که این عمل ۲ بار اتفاق می‌افتد و در هر تخم‌ریزی ۱۵ تا ۳۳۰ هزار تخم آزاد می‌شود. این تعداد عدد بزرگی به نظر می‌آید؛ اما باید توجه داشته باشید که شانس به دنیا آمدن و زنده ماندن این تخم‌ها در دریا آن‌قدر محدود است که این ماهی ارزشمند درخطر انقراض قرارگرفته است.

خاویار اوزون برون دریای خزر

انواع خاویار اوزون برون یا سوروگا

خاویار پرورشی سوروگا:

  • خاویار امپریال سوروگا
  • خاویار درجه یک سوروگا
  • خاویار درجه دو سوروگا

انواع خاویار اوزون برون یا سوروگا

خاویار پرورشی شیلات سوروگا:

خاویار رقم یک سوروگا شیلات

خاویار رقم دو سوروگا شیلات

خاویار پرورشی شیلات سوروگا:

وزن خاویار بسته بندی شده

  • ۲ کیلویی
  • ۱ کیلویی
  • ۵۰۰ گرمی
  • ۲۵۰ گرمی
  • ۱۰۰ گرمی
  • ۵۰ گرمی
  • ۳۰ گرمی
  • ۲۵ گرمی
  • ۲۰ گرمی
  • ۱۵ گرمی
  • ۱۰ گرمی

وزن خاویار بسته بندی شده

گوشت اوزون برون دریای خزر

ماهی اوزون برون بسیار لذیذ است و مخصوصاً کباب آن دارای خواص بسیار زیادی است و به دلیل داشتن کلسیم بالا برای بیماران رماتیسمی و استخوانی تجویز می‌شود. اوزون برون دریا دارای ۱۷.۸ درصد پروتئین، ۹.۵ درصد چربی و ۷۱.۷ درصد رطوبت است. این میزان پروتئین خالص دریایی برای بدن بسیار مفید است که برخلاف پروتئین گوشت قرمز برای بیماران قلبی بسیار مفید است و رطوبت موجود در آن می‌تواند باعث از بین بردن چربی‌های انباشته‌ شده در رگ‌ها شود. علاوه بر این ماهی اوزون برون تنها ماهی فیله‌ای دریای خزر است که گوشت آن به‌صورت کبابی در کنار برنج محلی گیلان بسیار لذیذ است و مردم این ناحیه تبحر خاصی در طبخ آن دارند.

گوشت اوزون برون دریای خزر

انواع ماهی خاویار دریای خزر

انواع ماهی خاویار دریای خزر

 

قیمت عمده ماهی اوزون برون

قیمت عمده ماهی اوزون برون به همراه خاویار اوزون برون در طی سال چندین بار تغییر میکنند برای اطلاع دقیق با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشیبد.

ماهی خاویاری تاس ماهی و اوزون برون دریای کاسپین

منبع: هیراد رستوران

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید