🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
اوزون برون پرورشی

قیمت ماهی ازونبرون پرورشی

ماهی خاویار یا استروژن

قیمت ماهی ازونبرون پرورشی در مقایسه با ماهی صید شده از دریا کمتر باشد، اما ارزش غذایی و کیفیت آن را می توان برابر دانست چون ماهی اوزونبرون پرورشی تالش که در استان گیلان است با آب دریا پرورش می یابد و این امر باعث شده تا خاویار و گوشت ماهی خاویاری هر دو دارای یک طعم باشد. پرورش ماهی یکی از فعالیت های بسیار خوب درآمد زا بوده که زمینه ای خوب برای شرکت های مختلف فراهم کرده است. به این ترتیب بیشتر ماهی هایی که متقاضیان زیادی دارد پرورش شده و به بازار عرضه می شوند.

قیمت ماهی ازونبرون پرورشی

قیمت ماهی ازونبرون پرورشی

اوزون برون یا سوروگا کوچک ترین گونه در بین ماهیان خاویاری دریای خزر است. سوروگا به خاطر پوزه بلندی که دارد ، ظاهری منحصر به فرد داشته وبه دلیل همین پوزه بلند ازون برون نام گرفته است . خاویار ماهی سورگا از لحاظ اندازه دانه از بقیه انواع ریزتر است و طعم بسیاردلچسبی دارد. این ماهی دردریای سیاه وآزوف نیزیافت می شودامازیستگاه اصلی آن دریای خزراست و در تمامی قسمت های ساحلی این دریا پراکنده است. این ماهی درفصل بهار جهت تخم ریزی به رودخانه وارد می شود سن بلوغ ماهیان نر ۷ تا ۱۳ سالگی و ماده ها ۸ تا ۱۷ سالگی می باشد .میانگین خاویار دهی اوزون برون حدود ۳ کیلوگرم است.

 

انواع ماهی ازونبرون در ایران

ماهی ازونبرون یکی از انواع ماهی های خاویاری بوده که می توان تولید آن را در استخرهای مختلف کشور ایران شاهد بود. از دوران قدیم همه افراد ماهی های خاویاری را به نام ماهی اوزون برون می شناسندو این امر باعث شده اوزون برون جزء ماهی های معروف شود. این نوع ماهی اغلب با قیمت مناسب به بازار عرضه شده تا مصرف کننده های مختلف بتوانند نیاز خود را به راحتی تامین کنند.

انواع ماهی های خاویاری پرورشی

  • فیل ماهی خاویاری
  • تاس ماهی ایرای
  • تاس ماهی روسی
  • اوزون برون ایرانی
  • شیب ایرانی
  • سیبری ایرانی

 

 

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید