🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار طلایی

قیمت مرغوبترین خاویار طلایی در بازار

قیمت مرغوبترین خاویار طلایی در بازار

مرغوبترین خاویار ایرانی کدام می باشد؟ قیمت مرغوبترین خاویار طلایی در بازار کشور چقدر بوده است؟ خاویار طلایی حاصل تولید کدام ماهی خاویاری می باشد؟ خاویار از دسته مواد غذایی بوده است که از انرژی زیادی برخوردار می باشد. البته این ماده غذایی دارای طعم و بوی خاصی بوده است و همچنین میزان زیادی از پروتئین ها، اسید آمینه و هیستامین را در خود جای داده است. این محصول در انواع مختلفی وجود دارد و توسط ماهیان خاویار زیادی تولید می شود. حدود ۲۷ گونه از ماهیان خاویاری در جهان یافت می شوند که البته می توان گفت ۵ گونه از این ماهی ها در کشور ایران و در دریای خزر زندگی می کنند و بخش عمده ای خاویار کل جهان را تأمین می کنند.

قیمت مرغوبترین خاویار

گونه های ماهی خاویاری در ایران

  • فیل ماهی خاویاری
  •  ماهی خاویاری اوزون برون
  • تاس ماهی خاویاری ایرانی
  • تاس ماهی خاویاری روسی
  • ماهی خاویاری شیپ
  • ماهی خاویاری سیبری
  • ماهی خاویاری بستر
  • ماهی خاویاری استرلیاد

قیمت مرغوبترین خاویار

مرغوب ترین خاویار طلایی کشور

خاویار بلوگا از مرغوب ترین خاویار کل جهان به شمار می رود که از ماهی خاویاری چون بلوگا و فیل ماهی تولید شده است. این خاویار از قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می رسد و می توان گفت از نظر اقتصادی از دیگر انواع خاویار ها دارای ارزش بالاتری بوده است و اما در مورد خاویار طلایی گفته شده است که این خاویار از گونه های روسی ماهی خاویار تولید می شود. البته تاس ماهی های ایرانی و روسی که جزئی از مرغوب ترین ماهی خاویاری به شمار می روند در تولید خاویار طلایی فعالیت دارند.

قیمت مرغوبترین خاویار

معرفی تاس ماهی روسی

البته از بین ۱۰۰۰ ماهی خاویاری فقط ۱ ماهی قادر است تا خاویار طلایی را تولید کند و به همین دلیل از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار بوده و به خاویار الماس ایرانی شهرت یافته است. تاس ماهی روسی در زمره برترین ماهی خاویاری قرار گرفته است و در نقاط مختلفی از دریای خزر دیده شده و به تولید خاویار طلایی می پردازد. البته گفته شده است که این ماهی از نظر تولید خاویار در رتبه سوم قرار گرفته است و از طولی برابر با ۲ متر برخوردار می باشد.

قیمت مرغوبترین خاویار

محصولات ماهی خاویار

محصولات ماهی خاویار

قیمت مرغوبترین خاویار طلایی در بازار کشور

قیمت  خاویار صادراتی را می توانید در فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار مشاهده نمایید. می توان گفت که قیمت هر کیلو خاویار در بازار ایران چندین میلیون تومان ارزش دارد. از گرانترین خاویار ایرانی می توان به خاویار بلوگا اشاره کرد که با قیمت بالایی در بازار کشور به فروش می رسد.

منبع: قیمت خاویار طلایی در بازار

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید