🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
فروش خاویار

فروشگاه خاویار در اصفهان

فروشگاه خاویار جایی است که به فروش و پخش این ماده غذایی پرارزش و گرانبها می پردازد. این فروشگاه ها در سراسر ایران وجود دارند که نیاز مردم را برآورده می کنند. فروشگاه خاویار در اصفهان مرغوب ترین انواع خاویار ها را به فروش می رسانند شما نیز می توانید از آنها خرید نمایید.
در سراسر جهان خاویار به عنوان گران ترین و ارزشمند ترین غذا شناخته شده است. خاویار در واقع تخم بارور نشده ی ماهیان خاویاری خاصی می باشد که داری ویژگی های بخصوصی می باشند.
این ماهی ها در دریای خزر ایران به فراوانی یافت می شوند و می توان از آنها خاویار تهیه کرد و علاوه بر فروش در ایران آن را به کشور های اروپایی و عربی نیز صادر کنیم.
خوشبختانه صادرات خاویار به کشور های دیگر یکی از منابع درآمد ما ایرانیان است و به اقتصاد کشور ما کمک بزرگی کرده است. همه کشور ها از کیفیت خاویار های ایران باخبر هستند و روز به روز بر تقاضای سایر کشور ها افزوده می شود.
در ادامه به شرح توضیحاتی پیرامون انواع و خواص خاویار ها می پردازیم.

خرید ماهی های خاویاری ایران

چند گونه ماهی خاویاری وجود دارد که کیفیت خاویار هریک بسیار بالا است و دانه های خاویار هرکدام دارای ویژگی های خاصی است که به شرح زیر است

  • ماهی ازون برون
  • فیل ماهی
  • قره برون
  • تاس ماهی روس یا چالباش
  • ماهی شیپ

بطور کلی سه نوع خاویار بلوگا، سوروگا،استرا وجود دارد که هر مدل از این خاویار ها از ماهی هایی که ذکر شد تهیه می شود. بطور مثال خاویار بلوگا از فیل ماهی، خاویار آسترا از تاس ماهی و خاویار سوروگا از ماهی ازون برون تهیه می شوند.
درشت ترین و مرغوب ترین دانه خاویار متعلق به خاویار بلوگا است و کوچکترین دانه خاویار سوروگا می باشد. خاویار آسترا دارای تنوع رنگی بالایی است و طعم آن بسیار خاص است و طعمی مشابه فندق دارد.

خواص مصرف خاویار

در مصرف هرکدام از مدل های خاویار خواص زیادی نهفته است. این ماده با ارزش غذایی بالایی که دارد سبب پیشگیری و درمان بیماری های مختلفی می شود و در افزایش انرژی و توان افراد نقش بسزایی دارد.
برخی از خواص خاویار به شرح زیر است

  • پیشگیری از بیماری های گوارشی و درمان آنها
  • پیشگیری از بیماری های قلبی
  • جلوگیری از ابتلا به افسردگی
  • افزایش توان و انرژی

ان خواص سبب شده که روزبروز بر دوستداران این ماده غذایی افزوده شود

فروشگاه خاویار در ایران

این ماده ارزشمندر در ایران با قیمت و کیفیت عالی به فروش می رسد. به دلیل رایج شدن مدل های تقلبی خاویار در بازار ها هنگام خرید دقت کافی داشته باشید.
خاویار هاس تقلبی از پارافین تهیه می شوند و دارای رنگ های تیره ای هستند و بسیار سفت می باشند و انعطاف خاویار اصل را ندارند و البته با قیمت بسیار ارزانتری به فروش می رسند.
در ایران مراکز فروش زیادی موجود هستند که به فروش و پخش خاویار های طبیعی می پردازند و به رشد اقتصاد کشور کمک می کنند.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید