🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
نمایندگی خاویار

قیمت خاویار طلایی ایرانی

آدرس شرکت رایبد خاویار در گیلان
قیمت خاویار طلایی ایرانی چند است؟ یکی از سوال هایی که برای هر فرد خرید خاویار پیش می آید این است که قیمت آن چند است؟ برای اطلاع دقیق از قیمت خاویارها اعم از طلایی حتما به سایت رایبد خاویار مراجعه نمایید و با شماره ای که در این سایت است تماس حاصل فرمایید.

انواع خاویارهای ایرانی

به سبب وجود خاویارهای تقلبی در بازار افراد برای خرید خاویار دچار شک و شبه های زیادی شده اند و این سوال برایشان پیش آمده است که خاویارهای ایرانی که در کشور ایران تولید می شوند کدامند؟ ایران یکی از بهترین کشورهای تولید کننده خاویار از قدیم تا به امروز می باشد. بهترین انواع خاویارهایی که در ایران تولید می شود عبارتند از:
بلوگا
الماس
آسترا
بری
سوروگا

به کدام خاویار، خاویار طلایی می گویند؟

خاویارهایی که دارای رنگ طلایی هستند از ماهی های مختلفی تولید می شوند. قره برون، شیب و چالباس از آن دسته ماهی های خاویاری هستند که دارای خاویارهای به رنگ روشن هستند. تخم خاویاری که از این ماهی های خاویاری استحصال می شود را در کل جهان به نام طلایی می شناسند.

قیمت خاویار طلایی ایرانی

قیمت خاویار طلایی در سال ۹۹

قیمت خاویار طلایی ایرانی در سال ۹۹ را می توانید از نمایندگی های موجود و معتبر در کشور پیدا کنید. ماهیان خاویاری دارای گونه های بسیاری زیادی می باشند که هر گونه با توجه به میزان ارزشمند بودن و کیفیت هایی که در خود دارد قیمت مناسبی از سوی نمایندگی تولیدی و پرورشی خاویاری بر روی آنها گذاشته می شوند.

افزایش قیمت خاویار در سال ۱۴۰۰

در سال ۱۴۰۰ به سبب نوع تورمی که در کشور حاکم شد، قیمت تمام محصولات اعم از خاویار دچار تغییرات اساسی شد. قیمت های محصولات در این سال به طرز فجیحی دست خوش تغییر شد و به میزان زیادی افزایش پیدا کرد. بالا رفتن قیمت خاویار در ایران در سال ۱۴۰۰ دلایل زیادی داشت که تعدادی از آن را برایتان در این متن بازگو می نماییم. دلیل افزایش قیمت خاویار در سال ۱۴۰۰ عبارت است از:
توروم
مشکلات اقتصادی
کمبود خاویار
تولید کم
و……

ثبات خوب در قیمت خاویار در ۱۴۰۱

سال ۱۴۰۱ بر خلاف سال ۱۴۰۰ به گونه ای بود که نرخ قیمتی انواع خاویارها زیاد تغییری نکرد و قیمت ها در این سال به یک ثبات نسبی رسیده اند. با اینکه خاویار در ایران در سال های اخیر دارای تولید خوبی نبوده ولی نرخ ثباتی که در این روزها داشته باعث شده تا فروش خوبی برای این محصول در این سال رقم بخورد.

قیمت خاویار طلایی ایرانی

قیمت روز خاویار طلایی در بازار (خرده فروشی)

خاویار مانند خیلی از محصولات دیگر که در ایران تولید می شود دارای قیمت روز می باشد. این نوع محصول در بازار برای خرده فروشی با قیمت روز مورد خرید و فروش قرار گرفته می شود. خاویار طلایی یکی از بهترین نمونه خاویارهای تولید شده در ایران است. این نوع خاویار در کل بازارهای ایران به دلیل طرفدارن زیادی که دارد به صورت خرده به فروش می رسد برای استعلام قیمت انواع خاویار طلایی با شماه موجود در این سایت  ارتباط برقرار نمایید.

قیمت عمده خاویار طلایی درجه یک ایرانی

خاویار یک محصول لوکس تولید شده در ایران است که با وزن بالا نیز می تواند مورد خرید و فروش قرار گیرد. خاویارهایی ایرانی یکی از درجه یک ترین خاویارهایی است که در ایران با وزن های مختلف به فروش می رسد. نرخ عمده در خرید و فروش خاویار معمولا مناسب تر از نوع خرده آن میباشد. نرخ خاویار طلایی ایرانی درجه یک به صورت عمده ازهر یک از برندهای تولیدی با یکدیگر فرق می کند.

قیمت یک کیلو خاویار طلایی درجه یک

نرخ خرید خاویار به کیلو چون معمولا عمده حساب می شود برای تمام خریدارن بسیار اهمیت دارد. خاویارهای درجه یک که در ایران تولید می شوند انواع مختلفی دارند که خاویار طلایی نیز یکی از نمونه های آن است. یک کیلو خاویار باکیفیت طلایی را با یک قیمت خوب از سایت های فروش معتبری خاویار مانند رایبد خاویار با یک قیمت مناسب خریداری نمایید.

قیمت خاویار طلایی ایرانی

خواص خاویار

خاویار یک ماده غذایی بسیار پر خاصیت است. بهترین نمونه غذایی که در ایران تولید می شود و دارای خواص بسیار فوق العاده می باشد خاویار است. مواد مغذی و مفیدی که در خاویار وجود دارد باعث سلامتی افراد می شود. همه افراد با خوردن غذای مفیدی مانند خاویار می توانند سلامت بدن خود را تضمین کنند.

مقادیر غذایی زیر براساس یک قاشق غذاخوری خاویار (تقریبا ۱۵ میلی گرم) است.

کالری:۴۰
کلسیم:۴۵ میلی گرم
کولین:۷۸٫۶ میلی گرم
فولات:۸ mcg
آهن:۱ ر ۹ میلی گرم
منیزیم:۴۷ میلی گرم
فسفر:۵۷ میلی گرم
پتاسیم:۲۹ میلی گرم
سلنیوم:۱۰٫۵ mcg
روی:۰٫۲ میلی گرم
و….

خرید خاویار طلایی درجه یک در تهران

تهران یکی از شهرهای بزرگ در کشور است و همین موضوع خودش باعث شده تا خرید و فروش خاویار به صورت عمده و خرده در آن انجام شود. برای اینکه خاویار طلایی درجه یک را در تهران خریداری نمایید حتما به فروشگاه آنلاین رایبد خاویار مراجعه نمایید و بهترین نوع خاویارها را در آن خریداری نمایید و به صورت حمل رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید.
قیمت خاویار طلایی ایرانی
فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید