🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
نمایندگی خاویار

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی ایران ـ رایبد خاویار

قیمت روز انواع خاویار در بازار ایران

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی چند است؟ خاویارهای ۱۰۰ گرمی دارای قیمت های مختلفی هستند. یکی از بهترین وزن های خاویاری که امروزه برای فروش از آن می توانید استفاده کنید ۱۰۰ گرم است. قیمت هر خاویار با این وزن به سبب ویژگی که هر نوع خاویار دارد فرق دارد. به سبب تغییر قیمت ها در این شرایط برای خرید بهتر است با مشاورین فروش این مجموعه در تماس باشید.

انواع خاویارهای ایرانی

آیا خاویار انواع مختلفی دارد؟ بله خاویارها به سبب اینکه از ماهی های مختلف تولید می شوند انواع مختلفی دارند. تخم خاویاری یک ماهی نیز می تواند متفاوت باشد و انواع مختلفی داشته باشد. براساس معیارهای مختلفی اعم از سایزو رنگ خاویارها می توانند نام گذاری شوند،خود این موضوع سبب تغییرات در انواع نمونه های خاویاری تولید شده در ایران می شود.

رقم های اصلی خاویار کدامند؟

با توجه به خصوصیاتی که هر تخم خاویاری دارد بعد از استحصال جداسازی می شوند و به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. گونه های خاویاری ایران بسیار متفاوت است. ما در این بخش از متن سعی کرده ایم تعدادی از نمونه های معروف خاویاری را برایتان بیان کنیم. بهترین نمونه های معروف خاویار در ایران عبارت است از:
۱٫ خاویار بلوگا beluga caviar
۲٫ خاویار آسترا ossetra caviar
۳٫ خاویار سوروگا sevruga caviar
۴٫ خاویار بری baerii caviar

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی و ۵۰ گرمی در ۱۴۰۱

نرخ خرید خاویار در وزن های ۱۰۰ و ۵۰ گرمی با یکدیگر متفاوت می باشد. قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی در سال  ۱۴۰۱ چند است؟ دلیل تفاوت قیمت خاویار در بین این دو وزن چیست؟ به سبب اینکه خاویار ۱۰۰ گرمی دو برابر وزن یک خاویار ۵۰ گرمی می باشد گرانتر از آن است. قیمت خاویارهای با وزن بالاتر چیزی در حدود ۵ میلیون تا ۲ میلیون می باشد ولی خاویار وزن کمتر قیمتش بین ۳ میلیون تا ۱ میلیون تومان است.

خاویارهای موجود در رایبد خاویار

رایبد خاویار یکی از شرکت های تولید کننده و فروشنده بزرگ در زمینه خاویار با سابقه طولانی میباشد. انواع خاویارهای باکیفیت موجود در دریای خزر توسط این نمایندگی به صورت مستقیم از مزرعه پرورش ماهیان خاویاری توسط  این مجموعه پخش بزرگ به دست کسانی که مصرف کننده هستند می رسند. انواع خاویارهای باکیفیت ایرانی که توسط این شرکت به فروش می رسد عبارت هستند از:
الماس
بلوگا تاپ
امپریال
رویال
آسترا
بری

خاویار بلوگا مهم ترین خاویار

تخم خاویاری که از شکم فیل ماهی استخراج می شود را بعد از نمک ریختن بلوگا می گویند. یکی از مهم ترین خاویارهایی که در ایران تولید می شود این خاویار است. ارزش این خاویار بسیار بالاست چرا؟ چون این نوع خاویار به سبب سایز دانه هایی که دارد بیشتر در صادرات استفاده می شود. دارای طعمی فوق العاده و سایزی بزرگ تر از بقیه خاویارها است.
رتبه بندی خاویار بلوگا بر حسب سایز:
۱٫ امپریال سلکشن – سایز: ۳٫۳ و ۳٫۴ میلیمتر
۲٫ امپریال (رویال) – سایز: ۳٫۱ و ۳٫۲ میلیمتر
۳٫ درجه یک – سایز: ۲٫۹ و ۳ میلیمتر
۴٫ درجه دو – سایز: کمتر از ۲٫۹ میلیمتر

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی

ارزان و گران قیمت ترین خاویار بازار

خاویارهای مختلفی در ایران وجود دارد که با یکدیگر متفاوتند. خاویار فیل ماهی به سبب سایز درشتی که دارد دارای قیمت گرانتری می باشد. تخم خاویاری ماهی سیبری نیز دارای سایز دانه های کوچکتری از بقیه خاویارها می باشد و خود این امر باعث شده تا این نوع خاویار ارزانتر از بقیه خاویارها در دنیا باشد. معیارهای مختلفی وجود دارد برای هر خاویار که باعث شده تا در قیمت آنها تاثیر گذار باشد و قیمت خاویارها را بالا و پایین ببرد آن معیارها عبارتند از:
سایز دانه های خاویار
رنگ
 طعم
 قوام دانه خاویار

نمایندگی فروش و پخش رایبد خاویار

پخش و فروش خاویار ایرانی که خاویار را با قیمت مناسب در کشور عرضه می کند کدام است؟ نمایندگی پخش خاویار ایرانی با قیمت مناسب را می توانید به رایبد خاویار به جهت خرید مراجعه نمایید. مهم ترین و بزرگترین شرکت های تولیدی در کشور بزرگ ایران می باشد. کشور ایران بهترین و با کیفیت ترین ماهیان خاویاری را به صورت مستقیم از طریق بزرگترین نمایندگی های خود و مزارع پرورشی خاویاری تولید کرده و محصولات را در بین مشتریان عرضه می نمایند.

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی در نمایندگی های رایبد خاویار

عرضه خاویار مرغوب به قیمت نمایندگی بین مراکز مهم کشور صورت گرفته می شود. میتوانید به صورت عالی از برند خاویار ایرانی در هر کجای کشور که می باشید مراجعه و در قیمت های بسیار مناسب به دلیل بی واسطه بودن نمایندگی تهیه و در کنار هر یک از وعده های غذایی خود به مصرف برسانید. مهم ترین نکته در هر بار مصرف نمودن خاویار این است که تمام گونه ها را به مصرف برسانید.

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی

فروش خاویار در تهران

مرکز فروش خاویار اصل در تهران بسیار زیاد می باشد که برای خرید می توانید به سایت هر نمایندگی مراجعه نمایید اما بدون بسیاری از نمایندگی ها به دلیل این محدود می باشند و فقط در محدوده مرکز خود می توانند محصولات را به دست مشتریانی که خرید می نمایند برسانند نمی توانید تمام کشور خاویار را به دست مصرف کنندگان برسانند. نمایندگی رایبد خاویار بر عکس تمام برندهای دیگر دارای فروشگاه انلاین نیز برای مشتریان داخلی و خارجی خود می باشد که تنها با مراجعه به سایت می توانید محصول اصیل خود را خریداری نمایید.

فروش خاویار در کرج

کرج یکی از شهرهای بزرگ کشور است که انواع خاویارها در آن به فروش می رسند. برای خرید خاویار در کرج نیاز به نمایندگی نیست چرا؟ چون خاویاری که مد نظرتان است را انتخاب کنید از طریق فروشگاه آنلاین رایبد خاویار یا مشاورینش سفارش دهید در کمترین زمان ممکن به آدرسی که ارسال کرده اید به شکل حمل رایگان دستتان خواهد رسید.

فروش خاویار در رشت

رشت یکی از کلانشهرهای کشور است. این شهر استان شهرهای گیلان است. در چنین شهر بزرگی اگر نیاز به خرید خاویار داشتید و خواستید از مزایای بسیار عالی این خاویار بهره مند شوید فقط کافیست سفارش خود را ثبت نمایید بعد از ثبت سفارش طی یک تا دو ساعت خاویارتان به آدرسی که می دهید به صورت حملی رایگان ارسال می شود.

فروش خاویار در تبریز

در تمامی شهرهای بزرگ کشور اعم از تبریز خاویار به فروش می رسد. بهترین نمونه خاویارهایی که متعلق به دریای خزر است را در تبریز بدون دردسر به صورت کاملا آنلاین می توانید خریداری نمایید. برای خرید حضوری خاویار در این شهر نیز می توانید به فروشگاه بزرگ نار سیب مراجعه نمایید و بهترین خاویارها را با برند رایبد خاویار خریداری نمایید.

فروش خاویار در گرگان

تخم ماهی های خاویاری بسیار پر خاصیت را در هر جای کشور که باشید می توانید خریداری و مصرف نمایید. خرید این این شهر کشور به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. بعد از ثبت سفارش بهتری خاویارها را در درب منزل خود می توانید تحویل گرفته و مصرف نمایید.

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی

ارسال سریع خاویار ۱۰۰ گرمی به کل کشور

نحوه ارسال خاویار در کشور چگونه است؟ ارسال انواع خاویارها با وزن های مختلف اعم از ۱۰۰ گرمی امروزه به صورت کاملا سریع به کل کشور انجام می شود. شرکت رایبد خاویار سعی کرده است خاویارهای مختلف ۱۰۰ گرمی را با باربری های مختلف اعم از هوایی و به سریع ترین راه ممکن برایتان ارسال نماید که زود به دستتان برسد.

ارسال یک روزه خاویار به مشهد_شیراز و اصفهان

اگر در شهرهای مختلفی اعم از مشهد_شیراز و اصفهان هستید نگران خرید خاویار نباشید. انواع خاویارهای مختلفی که در ایران تولید می شود با معتبرترین برند به صورت غیر حضوری در طی یک روز به دست شما خواهد رسید. شرکت های معتبر ایران مانند رایبد خاویار سعی کرده اند در طی یک روز خاویار را به دست مشتری خود در هر جای کشور برسانند.

حفظ زنجیره سرمایی در حمل و نقل خاویار

یکی از اصلی ترین مواردی که ما باید به آن اشاره کنیم این است که خاویار برای حمل و نقل حتما باید سرد حمل شود. زنجیره سرمایی که خاویار دارد باید حتما حفظ شود و در حمل این ماده غذایی هم وجود داشته باشد و از بین نرود. شرکت رایبد خاویار سعی کرده این دغدغه را برای مشتریان خود برطرف نمایند و انواع خاویارها را با یونولیت ها و پک های مخصوص که حاوی یخ هستنذ حمل می نمایند و به دست مشتری خود می رساند.

قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی

دمای نگهداری خاویار چند درجه است؟

خاویار یک مواد غذایی خراب شدنی است باید در دمای سرد نگهداری و حمل شود. یکی از محصولات غذایی که با گرم شدن خراب و حتی فاسد می شود پس بهتر است حتما سرد نگهداری شود. بهترین دمای نگهداری خاویار بین مثبت ۳ تا منفی ۳ می باشد. برای نگهداری خاویار در خانه از دمای یخچالی هم که دارید می تونید استفاده نمایید.

بسته بندی های ۱۰۰ و ۵۰ و ۳۰ خاویار پر فروش است

به سبب وزن های پایینی که این خاویارها دارند پرفروش تر از بقیه خاویارها می باشند، چون حمل این خاویار با این وزن بسیار آسان تر از بقیه خاویارها می باشد. نرخ خاویار ۱۰۰ و ۵۰ و ۳۰ گرمی چند است؟ قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی امپریال بلوگا که از مهم ترین ماهی خاویاری دریای خزر با نام مربوط به خود که فیل ماهی می باشد را می توانید با مراجعه به برند تولیدی رایبد خاویار مطلع شوید.

بهترین پیشنهاد قیمت برای فروش ویژه خاویار

نرخ خرید تمام خاویارها به سبب مشکلاتی که در ایران به وجود آماده بالا رفته و تغییر پیدا کرده است. برای اینکه تمامی افراد بتوانند از این محصول با ارزش غذایی مصرف کنند چه راهکاری میشود استفاده کرد؟ پیشنهاد ما برای این برطرف کردن این مشکل این است که در مراسمات و روزهای خاص از سال یک فروش ویژه برای خاویارهای خود اختصاص دهیم تا تمام افراد بتوانند آن را مصرف نمایند.
قیمت خاویار ۱۰۰ گرمی
فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید