🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار پرورشی

قیمت خاویار پرورشی تالش

خاویار امپریال بلوگا چیست؟

قیمت خاویار پرورشی تالش بنابر نوع دسته بندی و تولید ان متفاوت است اما اطمینان داشته باشید که خاویار تالش ارزانتر نسبت به دیگر خاویارها ست. همان طور که گفته شده تالش شهری از استان گیلان می باشدکه در شمال کشورمان واقع است. شهرستان تالش با قرار گرفتن در سواحل دریای خزر به تولید خاویار شهرت گرفته و رتبه اول تولید خاویار در ایران را به خود اختصاص داده است ، و به دیگر کشورهای جهان صادر می کند. از جمله کشورهای که از خاویار صادر شده تالش بهره می برند کشورهای زیر هستند.

  • نروژ
  • کویت
  • آلمان
  • ترکیه

فروشگاه خاویار تالش

در شهرهای مختلف کشورمان فروشگاه های به نام رایبد خاویار وجود دارد که این محصولات رابه طور عمده و جزئی به فروش می رساند. خاویار در بازار به سه رنگ سرخ ،سیاه و طلایی یافت می شود که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. (برای مثال خاویار سرخ نسبت به خاویار سیاه به قیمت پایین تری به فروش می رسد.) برای در اختیار گرفتن بازار نیازمند نمایندگی های در سطح سراسر شهرهای مختلف ایران دارد. این نمایندگی نیاز فروشگاه ها و مصرف کنندگان خانگی را برآورده می کند.

قیمت خاویار 100 گرمی

قیمت خاویار پرورشی خاویار تالشی

عوامل زیادی قیمت انواع خاویار را دستخوش تغییرات و بالا و پایین شدن های ان در بازار می کند. مهمترین عاملی که باعث تغییر در این محصولات در بازارها می شود دلال ها یا واسطه کنندگان این معاملات هستند چون محصول را به قیمتی که خودشان می خواهند قیمت گذاری می کنند یعنی هر چه بیشتر به سودشان باشد قیمت را بیشتر می گویند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خاویار تالش

به طور کلی عوامل زیر در قیمت محصول ذکر شده بسیار تاثیر به سزای دارد.

  • انواع ماهی خاویار
  • رنگ خاویار
  • وزن و اندازه خاویار
  • و شرکت های تولید کننده خاویار

بخشی از مواد با ارزش خاویار پرورشی ایران می توان :ویتامیت های ،A، B، E، C،مواد معدنی ، سدیم ، پتاسیم ، کلسیم ، فسفر و امگا۳ را نام برد.

قیمت خاویار پرورشی تالش

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید