🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
نمایندگی خاویار

قیمت هر کیلو خاویار بلوگا امپریال (بلوگا صادراتی)

قیمت هر کیلو خاویار

قیمت هر کیلو خاویار با توجه به در نظر گرفتن وزن آنها چند است؟ خاویارهای مختلفی در ایران تولید می شوند که دارای قیمت های مختلفی هستند. برای دریافت اطلاعات درباره انواع مختلف خاویارها و قیمت هایی که دارند حتما با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید.

نام ماهیان خاویاری و انواع خاویار دریای خزر

ماهیان خاویاری دریای خزر و انواع خاویاری که از این نوع ماهیان  تولید می شوندکدامند؟ در این متن برای اینکه شما با نوع ماهیان خاویاری و تخم خاویاری که در ایران تولید می شود می خواهیم برایتان صحبت کنیم و شما را با نوع آنها آشنا کنیم. انواع ماهیان خاویاری با نوع خاویاری که دارند عبارتند از:
فیل ماهی( بلوگا)
سیبری( بری)
چالباش( آسترا)
اوزون برون( سوروگا)

مرغوب ترین خاویار صادراتی ایران

یکی از بهترین خاویار صادراتی که در ایران تولید می شود کدام است؟ بهترین نوع خاویار تولید شده در ایران خاویاری به نام فیل ماهی خاویاری است که این خاویارش به نام بلوگا است که در ایران به صورت پرورشی با وزن بالا تولید می شود. صادرات این خاویار همه ساله انجام می شود و خاویار صادراتی است که در ایران تولید می شود چرا؟ به دلیل کیفیت بالایی که این نوع تخم خاویاری دارد.

قیمت هر کیلو خاویار

قیمت هر کیلو خاویار بلوگا امپریال

یکی از بهترین نوع خاویارهایی که در ایران تولید می شود و بیشتر مورد مصرف قرار گرفته می شود، خاویاری به نام بلوگا است. خاویارهای بلوگا انواع مختلفی دارا می باشند. یکی از نمونه خاویارهایی بلوگا نوع خاویاری به نام بلوگا امپریال می باشد. به سبب نوع سایزی که این خاویار دارد دارای قیمت بالاتری از بقیه خاویارها می باشد. هر ۵۰ گرم خاویار امپریال چیزی در حدود یک میلیون و نهصد قیمت خورده است.

تولید خاویار پرورشی با قیمت مناسب در گیلان

خاویارهای پرورشی در استان های مختلف تولید می شوند. یکی از بهترین استان های کشور ایران که دارای بهترین نوع خاویاری نیز می باشد استان گیلان است. تخم خاویاری پرورشی که در استان های شمالی تولید می شوند دارای کیفیت بسیار عالی می باشد چون ماهیان خاویاری این استان با آب دریا پرورش داده می شوند. خاویارهای پرورشی این استان دارای طعم و مزه همان خاویارهای دریای می باشد.

خرید عمده انواع خاویار از شرکت اصلی

خاویار محصولی بسیار خاص است که باید از مناطق خاص خریداری شود. خرید خاویار به صورت عمده بهتر است از شرکت های اصلی انجام شود. خاویار برای خرید صادراتی با وزن بالا انجام می شود. خاویار از طریق شرکت های اصلی و معتبر به کشورهای مختلفی  صادر می شود. فروش خاویار به صورت عمده و با وزن بالا فقط از مجموعه های معتبر و شرکت های فروشنده اصلی امکان پذیر می باشد.

قیمت هر کیلو خاویار

بازار خرید خاویار ایرانی پرورشی اصل در تهران

خاویار محصولی بسیار لوکس است. خاویار این ماده غذایی بازار خوبی در شهرهای مختلفمانند تهران دارا می باشد. خاویارهای پرورشی اصل در داخل کشور و شهرهای بزرگ به مقدار کم و زیاد به فروش می رسند و بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند. مهم ترین نکته در خرید انواع خاویارهای پرورشی تولید شده در ایران این است که این محصولات را حتما از مراکز معتبر باید خریداری نمود.

خرید اینترنتی خاویار خوراکی شمال

خاویار یک محصول خوراکی است که چه به صورت دریایی و چه پرورشی در شمال کشور تولید می شود. تمامی محصولات در کشور اعم از محصولات غذایی مانند خاویا این روزها به صورت اینترنتی خرید و فروش می شوند. یکی از بهترین و آسان ترین روش های خرید خاویار، خرید به صورت اینترنتی است. قیمت هر کیلو خاویار در خریدهای اینترنتی بسیار مناسب تر از روش های دیگر می باشد.

ویژگی های خرید اینترنتی خاویار

 دسترسی آسان
 خرید راحت
 خرید مناسب
 زمان کمتر
 و….

قیمت هر ۵۰ گرم خاویار در خرید اینترنتی

 یکی از رایج ترین وزنی که هر خاویار برای فروش دارد ۵۰ گرمی است. معمولا خاویارها به صورت ۵۰ گرمی در ایران به فروش می رسند. قیمت هر یک از انواع خاویارها با دیگری متفاوت است. خاویارها به سبب نوع ویژگی که دارند قیمت گذاری می شوند پس هر یک از آنها قیمتی دارند که مختص خودشان است. خرید اینترنتی یکی از مناسب تری روش های خرید با قیمت مناسب می باشد.

قیمت هر کیلو خاویار

ارسال درب منزل خاویار و پرداخت در محل

تمام شرکت ها خاویار را معمولا به صورت حضوری می فروشند و یا اینکه به درب منزل ارسال نمی کنند. مجموعه بزرگ فروشگاه آنلاین رایبد خاویار انواع خاویارهای خود را در استان های تهران، گیلان، مازندران به آدرسی که افراد می دهند بدون هزینه حمل ارسال می کند. نحوه پرداخت های این شرکت با بقیه متفاوت است به صورتی که خاویار را درب منزل تحویل میداد و پرداخت نیز در همان مکان انجام می شود.

خاویار در بسته بندی اورجینال یک کیلویی

تخم خاویارهایی که به صورت عمده خرید و فروش می شوند معمولا به صورت پک اورجینال به فروش می رسند. این شکل چیدمانی که خاویار دارد عمده و معمولا به شکل کیلویی می باشد. فروش های صادراتی و در خارج از کشور برای کشور ایران معمولا عمده و کیلویی می باشد. قوطی های پک اورجینال به صورت پلاستیکی و فلزی می باشند. هر تخم خاویاری پس از استحصال به صورت اورجینال و ریپک شده و بسته بندی می شوند.

مزیت بسته اورجینال ۱ کیلوگرمی چیست؟

 یکی از انواع شکل ها در زمینه فروش خاویار پک اورجینال است. این نوع شکل چیدمان خاویار بسیار معروف است. مزیت های خاصی پک اورجینال دارد که ریپک ندارد. قیمت در این شکل خاویارها مناسب تر است. مدت ماندگاری که این نوع و شکل خاویار دارد بین ۹ ماه تا ۱۲ ماه می باشد.
قیمت هر کیلو خاویار
فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید