🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار اصل, خاویار ایران

مرکز خرید و فروش خاویار در شیراز

مرکز خرید و فروش خاویار

مرکز خرید و فروش خاویار در شهرهای مختلف ایران سبب شده تا فراد بتوانند خاویارهای تولید شده در ایران را به راحتی خریداری نمایند. محبوبیت بسیار بالای خاویار در بین مردم سبب تاسیس مراکز مختلف در ایران شده است. خرید خاویار امروزه با حجم بسیار بالا در شهرهای مختلفی انجام می شود و همه این موارد به محبوبیت بالای خاویار ایرانی بر می گردد. شیراز یکی از شهرهای بزرگ موجود در ایران است که خرید و فروش خاویار با وزن های مختلفی در آن انجام می گیرد.

خرید انواع خاویار در سراسر ایران

امروزه خرید انواع خاویارهایی که در ایران تولید می شوند با وجود فروشگاههای معتبر اینترنتی که در کشور وجود دارد برای تمام افراد بسیار آسان می باشد. شرکت رایبد خاویار یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت هایی ست، که خاویار اصل ایرانی را به بازار ایران و جهان با یک قیمت و کیفیتی فوق العاده عرضه می کند. شما می توانید انواع خاویار اصل ایرانی را از سایت رایبد خاویار یا نمایندگی هایی که در سراسر ایران دارند خریداری کنید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

سفارش خاویار اصل ایرانی در شیراز

تمام خاویار ها در جهان خواص، طعم و مزه خوبی دارند اما خاویار های ایرانی به خاطر داشتن طعم و مزه بهتر و سرتر از دیگر خاویار ها در جهان توانسته اند نظر طرفداران خاویار را جلب کنند. خاویار به دلیل خاص بودن مشتری های زیادی در سراسر ایران دارد. برای خرید انواع خاویار ایرانی در کل کشور اعم از شیراز می توانید آن را به صورت حضوری و یا از طریق سایت خریداری کنید. خاویار های انتخابی شما پس از بسته بندی از طریق راه های مختلف مانند ارسال با هواپیما، اتوبوس و… به دست شما می رسد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید خاویار با ما در ارتباط باشید.

نحوه خرید اینترنتی خاویار اصل از شیراز

خاویار خوراکی ای ارزشمند و اشرافی در تمام جهان شناخته می شود که بیشتر افراد در جهان آن را در میهمانی و مراسمات خاص سرو می کنند. شما می توانید برای خرید خاویار اصل و با کیفیت ایرانی از رایبد خاویار آن را از سایت و یا فروشگاه های اینترنتی مختلف تهیه کنید و با سرو آن در مراسمات و یا در کنار خانواده از خواص عالی آن لذت ببرید.

شرکت رایبد خاویار با داشتن تمامی مجوزات برای فروش خاویار به صورت اینترنتی و حضوری، خریدی مطمئن را برای شما ایجاد می کند. برای خرید خاویار اصل ایرانی به صورت اینترنتی می توانید، به سایت رایبد خاویار و یا فروشگاه های اینترنتی مختلف مانند ترب و دیجی کالا مراجعه کنید و خاویار های انتخابی خود را در هر وزن ثبت سفارش کنید، پس از ثبت سفارش خاویارهای بسته بندی شده و از طریق راه های مختلف به دست شما عزیزان می رسند. 

انواع مزایای خرید اینترنتی خاویار را می توانیم در این بخش به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیالی راحت خاویارهای خود را خریداری نمایید و این مزیت های خرید اینترنتی خاویار که همه افراد می توانند از آن بهره مند شوند عبارت است از:

  • صرف کمترین زمان برای انتخاب و خرید
  • تنوع در انتخاب خاویار
  • بررسی و مقایسه قیمت و کیفیت
  • تحویل درب منزل یا محل کار
  • پرداخت درب منزل (در بعضی شهرها)
  • پرداخت آنلاین
  • در دسترس بودن برا هر منطقه
  • و…

خاویار اصل ایرانی را بشناسیم!

برای خرید خاویار توصیه می شود که خاویار ها از مراکزی که مجوزات لازم برای تولید و فروش خاویار را دارند خریداری شوند. به این دلیل که بسیاری از سودجویان هستند که خاویار های تقلبی را با قیمت بالا می فروشند. برای خرید خاویار اصل علاوه بر مطمئن شدن از معتبر بودن مرکز فروش به مشخصات خاویار نیز باید توجه داشته باشیم. خاویار اصل را می توان از روی بسته بندی آن و همچنین از روی ویژگی های ظاهری آن (دانه و رنگ خاویار) تشخیص داد. برای تشخیص خاویار از روی ظاهرش، باید بدانیم کدام نوع خاویار را می خواهیم و درباره آن اطلاعاتی جمع آوری کنیم. اما به طور کل خاویار اصل دارای مشخصات زیر است:

  • رنگ کدر و مات
  • دانه های بیضی و دایره ای (نامتقارن)
  • تاریخ انقضا ۳ الی ۶ ماه
  • درج کد دامپزشکی
  • درج نام شرکت و نام محصول

قیمت خاویار اصل در بازار فروش شیراز

خاویار به عنوان یک خوراکی بسیار باارزش در تمام جهان شناخته می شود. این خوراکی ارزشمند شاید از قیمت بالایی برخوردار باشد ولی خواص بسیار زیادی دارد. البته خاویار ها یکسالی است که تقریبا ثبات قیمتی دارند ولی قیمتشان می تواند براساس شرایط اقتصادی موجود در بازار تغییراتی داشته باشد. بهتر است بدانید که خاویار ها نسبت به رنگ و سایز دانه هایشان دسته بندی و قیمت گذاری می شوند و خواص آن در قیمت گذاری آنها تاثیر بسیاری ندارد. هرچه رنگ خاویار روشن تر و سایز دانه آن بزگتر باشد خاویار گران قیمت تر خواهد بود.

شرکت رایبد خاویار تمامی خاویار های خود را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان می گذارد و شما می توانید برای خرید خاویار اصل با قیمت مناسب به نمایندگی های رایبد خاویار در تمامی شهر های ایران مراجعه کنید. برای اطلاع از آخرین قیمت انواع خاویارها حتما با ما در ارتباط باشید.

قیمت خاویار اصل امروز در بازار فروش شیراز:

  • بلوگا امپریال تاپ: ۲میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
  • بلوگا امپریال: ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
  • بلوگا رویال: ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
  • بری: ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ارسال خاویار به شیراز با ذنجیره سرمایی

خاویار ها شرایط نگهداری خاصی دارند و باید در دمای مناسبی نگهداری شوند. خاویار ها باید در دمای بین -۳ الی +۳ درجه نگهداری شوند تا دچار خرابی نشوند. اگر خاویار ها را در دمای بیشتر از دمای گفته شده نگهداری کنیم خاویار آب پس می دهد و دیگر قابل خوردن نمی باشند. همچنین اگر این خوراکی را در دمای کمتر قرار دهیم خاویار یخ می زند و خواص خود را از دست می دهد.

مجموعه رایبد خاویار انواع محصولات خود را در تمامی مراحل تا وقتی که به دست شما برسد در دمای مناسب قرار می دهد تا خاویار ها کیفیت عالی و طعم خود را حفظ کنند. خاویارها در شرکت در یخچال های مخصوصی که دمای آنها بین -۳ تا +۳ درجه است نگهداری می شوند؛ و پس از ثبت سفارش شما، پس از بسته بندی در یونولیت ها و در کنار تکه یخ های ژله ای برای حفظ ذنجیره سرمایی شان قرار می دهند. تمامی خاویار ها با قیمت، کیفیت و با حفظ زنجیره سرمایی در کل شهرهای ایران به دست شما می رسد.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید