🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
گوشت اوزون برون, ماهی اوزون برون

قیمت گوشت ماهی اوزون برون

50 گرم خاویار بلوگا

قیمت گوشت ماهی اوزون برون از گوشت های کمیاب بازار ماهی محسوب می شود و نیز قیمت بالایی دارد. البته نسب ته به نوسانات بازار این قیمت نیز ممکن است تغییر کند. ماهی ازون برون بسیار خوش طعم می باشد و مصرف آن در ایران نیز رواج دارد. گوشت ماهی اوزون برون ایرانی حتی به سایر گشور های دنیا نیز صادر می گردد.

بهترین زمان خرید گوشت ماهی اوزون برون

در ماه‌های مختلف سال کمی نوسان دارد. هر موقع از سال می شود ماهی خاویاری خرید و مصرف نمود و از ارزش غذایی آن استفاده کرد. اما بهترین زمان خرید گوشت ماهی خاویاری پاییز است که هم میزان عرضه این ماهی در بازار زیاد است و هم قیمت آن نسبتاً مناسب تر می باشد. فصل پاییز هم میزان تولید بالا می رود و هم میزان خرید و سفارش گوشت خاویاری افزایش پیدا می کند. نرخ گوشت ماهی اوزون برون نسبت به بسیاری از گوشت ماهی در بازار بالاتر است.

قیمت گوشت ماهی اوزون برون خاویاری

قیمت گوشت و قیمت خاویار در سال ۹۸ در ایران چند است؟ تعیین قیمت روز گوشت ماهی اوزون برون توسط مدیر بازارگانی مجموعه مصوبب می گردد.  امروز گوشت ماهیان خاویاری به صورت های مختلفی اعم از فیله شده و… در بسته بندی های شیک و بهداشتی در سراسر کشور به فروش می رسند. قیمت هر نوع از گوشت ماهیان خاویاری نیز به نوع ماهی که دارد بستگی دارد. گوشت ماهی اوزون برون از بهترین گوشت های خاویاری است که در ایران در حال تولید می باشد.

گوشت ماهی خاویاری به کدام کشورها صادر می گردد؟

مرکز فروش اوزون برون تهران کجاست ؟ شاید جواب این سوال برای بسیاری جالب توجه باشد. کشور ما یکی از ۵ کشور حاشیه دریای خزر و از بزرگترین تولیدکندگان خاویار و گوشت ماهی خاویاری در دنیا است. بازار اصلی گوشت خاویاری که در ایران تولید می شود بازار داخلی است. اما بخش بسیار کوچکی نیز صادر می گردد.ایران یکی  از کشورهای تولید کننده گوشت ماهی خاویاری باکیفیت در کل جهان می باشد. هر سال به میزان قابل توجهی گوشت ماهی خاویاری به کشورهای مختلفی مورد صادرات قرار می گیرد.

دلایل صادرات کم گوشت خاویاری:

  • میزان پایین تولید
  • کمبود مجوز بسته بندی و صادرات در شمال ایران
  • بازار جذاب داخلی
  • و…

صادرات گوشت خاویار به کشورهای CIS

کشورهایی که از ایران گوشت خاویاری وارد می کنند شامل : آذربایجان، روسیه و چند کشور دیگر هستند. بله درست است روسیه که همچون ایران از قطب های تولید ماهی خاویاری در دنییاست از ایران گوشت خاویاری وارد می کند. پس تجار وتولید کنندگان ما با توجه به تقاضای بالا صادرات گوشت خاویاری حتی در کشوری چون روسیه که خود تولید کننده است، می تواند در آمد زایی بالایی داشته باشد. صادرات گوشت ماهی خاویاری و حتی هر ساله در حال افزایش است چون این ماهیان خاویاری گوشت پر خاصیت و بسیار خوشمزه می باشد که مورد علاقه تمام کشورها قرار گرفته است.

تولید ماهی خاویاری در استان های مختلف

  1. گیلان
  2. مازندران
  3. گلستان
  4. اردبیل
  5. خوزستان
  6. اصفهان
  7. فارس
  8. قم
  9. و….

خرید ماهی اوزون برون

اوزون برون به زبان ترکی نام نوعی ماهی خاویاری است به معنی دماغ دراز . ماهی اوزون برون یکی از گرانترین ماهی های دریای خزر است به همین دلیل است که به گوهر دریای خزر معروف است . البته نا گفته نماند که متاسفانه این ماهی در معرض انقراض قرار دارد چرا که بخشی از خاویار مصرفی جهان توسط خاویار ماهیان دریای خزر تعمین میشود .

خرید ماهی اوزون برون پرورشی

ماهی اوزون برون دریای خزر که به گوهر کمیاب این دریا نیز معروف است علاوه بر داشتن خاویار مرغوب دارای گوشت بسیار مفید و خوشمزه می باشد که پروش دهندگان در مزارع خود با پرورش این ماهی اقدام به فروش گوشت این ماهی خوش طعم می کنند . و مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به سایت فروش شرکت های معتبری همچون رایبد خاویار گوشت این ماهی لذیذ را خریداری نمایند.

ماهی اوزون برون کیلویی چند است ؟

ماهی اوزون برون از آن دسته ماهی های کمیابی می باشد که دارای گوشت بسیار خوشمزه ای بوده و علاوه در ایران به کشور های خارجی نیز صادر می گردد . قیمت گوشت ماهی اوزون برون مانند دیگر مواد غذایی موجود در بازار دارای نوسانات بسیاری بوده است و این نکته نباید فراموش شود که قیمت این ماهی به دلیل کمیاب بودن آن بالاتر از دیگر ماهیان موجود در بازار می باشد .

گوشت ماهی اوزون برون

قیمت ماهی اوزون برون در سال ۹۹

گوشت ماهی خاویاری اوزون برون به دلیل طرفداران زیاد و بازار داغی که دارد به فروش میرسد . گوشت ماهی اوزون برون را به صورت فیله ای قسمت کرده و زیر نظر نهاد های بهداشتی بسته بندی نموده و با توجه به نام تجاری شرکت نامگذاری میشود و در بازار به فروش میرسد . قیمت ماهی اوزون برون در سال ۹۹ هم بر اساس اعلام قیمت از طرف مدیران بازگانی مجموعه مصوب می گردد و با توجه به اندازه بسته های آن به فروش می رسد .

قیمت هر کیلو ماهی اوزون برون

گوشت ماهی اوزون برون یکی از بهترین گوشت های ماهیان خاویاری می باشد که در حال حاضر در ایران به فروش می رسد و به کشور های دیگر هم صادر میشود . قیمت هر کیلو از این گوشت را طبق مصوب مدیران بازرگانی اعلام می گردد و بعد از بسته بندی ماهی های خاویاری به صورت فیله ای یا به شکل های دیگر توسط نمایندگی های معتبر به فروش میرسد .

فروش ماهی اوزون برون دریایی

قیمت بچه ماهی اوزون برون

نقاضای خرید بچه ماهی خاویاری امروزه در بازار افزایش داشته و همین امر باعث گشته سرمایه گذاران به فکر پرورش بیشتر بچه خاویار باشند . از شاخصه های خرید بچه ماهی خاویاری قیمت آن در بازار و میزان تقاضای بازار می باشد. خریداران ماهی سوروگا بیشتر به دنبال خرید بچه ماهی تازه و باکیفیت و همچنین قیمت مناسب می باشند که می توانند با مراجعه به نمایندگی های معتبر خرید خود را ثبت کنند .

فواید ماهی اوزون برون

ماهی اوزون برون یکی از ماهیان خاویاری دریای خزر است که رنگ گوشت آن سفید و‌برخی اوقات به رنگ زرد است . گوشت ماهی اوزون برون چرب و لطیف است و دارای طعم بی نظیری می باشد . ماهی اوزون برون به دلیل اینکه حاوی مواد معدنی و املاح بسیاری است باعث تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر ، باعث تقویت سیستم قلبی و جلوگیری از سکته قلبی میشود . کمک به سلامت پوست و تنظیم عملکرد غده های تیروئید میشود.

انواع ویتامین های موجود در خاویار اوزون برون

  • ویتامین A
  • ویتامین D
  • ویتامین E
  • ویتامین K
  • ویتامین C
  • وتیامین (B1)
  • ریبوفلاوین (B2)
  • نیاسین (B3)
  • کولین (B4)
  • پانتوتنیک اسید (B5)
  • ویتامین B6
  • فولات (B9)
  • ویتامین B12

گوشت ماهی اوزون برون

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید