🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار سوروگا

قیمت کنسرو خاویار اوزون‌برون

قیمت کنسرو خاویار اوزون‌برون

قیمت کنسرو خاویار اوزون‌برون در بازار چقدر است؟  خاویار اوزون برون یا خاویار سوروگا یکی از محبوب ترین خاویار های موجود در بازار می باشد. این خاویار از کیفیت و خواص زیادی برخوردار هستند که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده.

مرکز فروش خاویار اوزون برون یا سوروگا ایرانی

خاویار سوروگا استحصال شده از ماهی خاویاری اوزون برون می باشد. این خاویار یکی از پرطرفدار ترین خاویار های ایرانی ست و با توجه به اینکه کیفیت، خواص و طعم لذیذی دارد نظر بسیاری از طرفداران خاویار در ایران و خارج از کشور را به خود جلب کرده است. مراکز بسیاری مانند سایت های اینترنتی، فروشگاه های زنجیره ای و شرکت ها هستند که انواع خاویار اصل ایرانی و کنسرو خاویار سوروگا را در اختیار خریداران قرار می دهند. در مراکز خرید خاویار اوزون برون را می توان در تمامی وزن ها و یا در قوطی های مختلف سفارش داد. اما یکی از مهمترین دغدغه ی خریداران قیمت کنسرو خاویار اوزون برون در بازار می باشد.

قیمت کنسرو خاویار اوزون برون در بازار چقدر است؟

خاویار به عنوان یک خوراکی ارزشمند و اشرافی در سراسر جهان شناخته می شود که آن را در کنار لوکس ترین دسر در وعده های غذایی متفاوت سرو می کنند. این خوراکی محبوب و ارزشمند به عنوان گران قیمت ترین خوراکی موجود شناخته می شود. البته علت بالا بودن قیمت کنسرو خاویار اوزون برون در بازار خواص و فواید بی نظیر و مشخصات آن قیمت گذاری می کنند. خاویار سوروگا دارای دانه های نسبتا کوچک تر از دیگر خاویار هاست. همچنین این خاویار دارای رنگ های مشکی، خاکستری و زیتونی می باشد. به خاطر ویژگی های گفته شده خاویار سوروگا قیمت نسبتا مناسب تری دارد. قیمت کنسرو خاویار اوزون برون یا همان خاویار سوروگا در مراکز مختلف بنا به وزن و نوع کنسرو محصول متفاوت می باشد و البته در بازار صادراتی نیز با توجه به اندازه بسته‌بندی مختلف است.

صادرات کنسرو خاویار اوزون برون به خارج

خاویار های ایرانی جزو با کیفیت ترین و معروف ترین خاویار های موجود در جهان هستند. طرفداران خاویار در سراسر جهان خاویار های ایرانی را به خاطر کیفیت بسیار عالی و طعم بی نظیرش می شناسند و سالانه آمار خرید خاویار صادراتی از ایران رو به افزایش می باشد. صادرات کنسرو خاویار اوزون برون به کشور های اروپایی و شرق آسیا بسیار می باشد و روند خوبی دارد. این روند و سفارشات بالا واردات خاویار ایرانی می تواند به سبب طعم فوق العاده و کیفیت بسیار عالی این خاویار باشد. البته خاویار سوروگا دارای خواص بسیار و طعم عالی ست که نظر هر طرفداری را به خود جلب می کند. کنسرو خاویار اوزون برون یا همان خاویار سوروگا قیمت مناسبی نیز دارد. با توجه به این موارد سوروگا هر ساله در روند فروش صادراتی بسیار پرطرفدار می باشد.

قیمت کنسرو خاویار اوزون‌برون

مجوزات صادرات کنسرو خاویار سوروگا

همانطور که گفته شد کنسرو خاویار اوزون برون (سوروگا) یکی از شناخته شده ترین نوع خاویار اصل ایرانی ست که طرفداران خارجی زیادی دارد. برای صادرات خاویار به خارج از کشور قوانین و مجوزات مشخصی وجود دارد. خاویار یک محصول خاص می باشد. در روند صادرات این محصول با ارزش، مراکز عرضه کننده باید برای صادر کردن خاویار چندین مجوز مهم از جمله مجوز CITES را اخذ کنند. علاوه بر این مجوزات کشور و مشتری خریدار نیز باید مجوز CITES Import را برای تحویل خاویار داشته باشد. CITES به عنوان مهم ترین مجوز برای طرفین و البته شناسنامه خاویار می باشد. از دیگر مجوزات مهم برای صادرات کنسرو خاویار اوزون برون:

  • مجوز دامپزشکی
  • کارت بازرگانی
  • مجوز حمل و نقل
  • گواهی مبدا

خرید و ثبت سفارشات کنسرو خاویاری!

به طور کلی برای خرید خاویار به دو روش می توانید اقدام کنید، خرید اینترنتی و خرید حضوری. راحت ترین روش خرید خاویار، خرید به صورت غیر حضوری از اینترنت می باشد. سایت های فروشگاهی به صورت آنلاین و معتبر بسیاری در حال فعالیت هستند که انواع کنسرو خاویار را در اختیار خریداران قرار داده اند. طرفداران امکان مقایسه انواع خاویار موجود در فروشگاه را دارند و می توانند بعد از بررسی خاویار دلخواه با وزن انتخابی خود را در کمترین زمان و از هر جایی که هستند ثبت سفارش کنند.

روش دوم خرید خاویار خرید حضوری از نمایندگی هاست. خریداران می توانند با مراجعه به فروشگاه های بزرگ و یا نمایندگی شرکت های خاویاری در سراسر کشور خاویار مد نظر خود را با گرفتن مشورت از مشاورین ثبت و خریداری کنند.

قیمت کنسرو خاویار اوزون‌برون

انواع کنسرو خاویار از لحاظ وزن بسته‌بندی

کنسرو و بسته‌بندی خاویار اوزون برون مانند دیگر خاویار ها از لحاظ وزن به دو نوع بسته‌بندی تقسیم می شوند. این بسته‌بندی ها شامل ریپک و اورجینال هستند. بسته‌بندی ریپک برای انواع خاویار با وزن های گرمی (۲۵ گرمی، ۵۰گرمی، ۱۰۰گرمی و..) می باشد. بسته‌بندی اورجینال نیز برای خاویار هایی با وزن کیلویی هستند که بین ۹ ماه تا یک سال ماندگاری دارند. در صورتی که بسته‌بندی ریپک تا ۶ ماه کیفیت خاویار را نگهداری می کند.

از کجا خاویار مورد نظر را بخریم؟

مراکز اینترنتی و حضوری بسیاری هستند که انواع خاویار ایرانی را برای سفارش در اختیار مشتریان می گذارند. اما برای خرید خاویاری مناسب و با کیفیت که اصل باشد باید به فروشگاه و مراکز معتبر که دارای مجوزات لازم برای عرضه خاویار هستند مراجعه نمایید. شرکت رایبد خاویار از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های فروش خاویار می باشد. این مجموعه چندین سال است که بهترین نوع از خاویار های ایران را با کیفیت عالی قیمت مناسب همچنین طعمی فوق العاده عرضه می کند. این شرکت با عرضه محصولاتی بی نظیر توانسته نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند و آمار بالایی در فروش داخلی و صادرات خاویار دشته باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت رایبد خاویار و یا نمایندگی در سراسر ایران خاویاری عالی خریداری کنید. شرکت رایبد خاویار با دارا بودن تمامی مجوزات برای تولید و فروش خاویار برای شما عزیزان خریدی با خیال راحت را فراهم می کند.

قیمت کنسرو خاویار اوزون‌برون

خواص مصرف خاویار اوزون برون

حتما تا بحال خواص عالی و بی نظیر خاویار به گوشتان رسیده! خاویار اوزون برون یا همان خاویار سوروگا نیز مانند دیگر خاویار ها دارای خواص فوق العاده و بسیاری ست. این خاویار به سبب ویتامین، مواد مدنی و املاحی که دارد باعث تقویت سیستم بدن هر فردی می شود. تمامی افراد در هر سنین می توانند با سرو خاویار اوزون برون به سلامت بدن خود کمک کنند. نمونه هایی از خواص خاویار اوزون برون برای مصرف کنندگان بعد از یک سرو درست و لذت بخش:

  • جلوگیری از بروز انواع بیماری
  • تقویت و درمان چشم
  • تقویت استخوان ها و مغر
  • تنظیم فشار خون
  • بهبودی رابطه جنسی
  • پیشگیری از سرطان

نحوه صحیح سرو انواع خاویار

یکی از سوالات متداول در مورد خاویار ها چگونگی روش صحیح سرو آنهاست. خاویار را می توان در تمامی وعده های غذایی به همراه دسر های متفاوت سرو کرد. اما توصیه می شود که این خوراکی ارزشمند در وعده غذایی صبحانه میل شود، زیرا که در اولین وعده غذایی روز می تواند انرژی مورد نیاز شما را برای فعالیت های روزانه را تامین کند. همچنین می تواند باعث جذب بهتر آن بر سیستم ایمنی بدن شود. خاویار با انواع دسر و غذا ها سرو می شود که این موارد پیشنهادی ست:

  • سوشی
  • پاستا
  • تخم مرغ
  • تخم بلدرچین
  • عسل و خامه
  • نان تست
  • نان بلینی

قیمت کنسرو خاویار اوزون‌برون

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید