🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار بلوگا

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال تاپ | بهمن ۱۴۰۲

قیمت 50 گرم بلوگا

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال تاپ | بهمن ۱۴۰۲ از آنجایی که اطلاع دارید خاویار قیمت ثابتی ندارد و در حال تغییر یافتن می باشد. نرخ خاویار امسال دچار افزایش چند درصدی شده است.برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

انواع خاویار بلوگا در مراکز فروش

خاویار بلوگا سه دسته است که به فروش خواهد رسید. مرکز معتبر ما بهترین خاویار های اصل ایرانی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.خاویار بلوگا بیشترین طرفدار را به دلیل دانه درشت بودن و طعم بی نظیر آن به خود جذب کرده است.این نوع خاویار از فیل ماهی استحصال می‌شد و مهمترین رقم خاویار در کل دنیا به حساب می آید. مرکز فروش خاویار در استان گیلان و نمایندگی هایی در استان های گوناگون کشور مان وجود دارد شما برای خرید می‌توانید از طریق راه ارتباطی مختلفی با ما در تماس باشید.

انواع خاویار بلوگا موجود در بازار:

  • بلوگا امپریال تاپ
  • بلوگا امپریال
  • بلوگا رویال

قیمت 50 گرم بلوگا

فروش خاویار بلوگا در وزن های گرمی و کیلویی

یکی از محبوب ترین خاویار تولیدی در ایران می باشد که هم بین افراد داخلی و خارجی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این خاویار به دلیل  سایز آن افراد زیادی به خود جذب کرده.خاویار ایرانی در دنیا بهترین خاویار معرفی شده است.در شرکت ما خاویار با وزن های گرمی و کیلویی به فروش می رسد شما برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما مراجعه کنید. در لیست زیر انواع خاویار بلوگا موجود در وزن ۵۰ گرمی را مشاهده میکنید:

  • بلوگا امپریال تاپ:۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
  • بلوگا امپریال:۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
  • بلوگا رویال:۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان

قیمت 50 گرم بلوگا

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال تاپ

این نوع خاویار به دلیل سایز درشت آن قیمت بالاتری نسبت به بقیه نوع دارد. اما بین افراد محبوب می باشد چون بیشتر افراد خاویار های سایز درشت را می پسندند و مد نظر آنها است.این خاویار طعم بی نظیری دارد و افراد زیادی را به خود جذب کرده. شما خریداران برای کسب اطلاعات در مورد قیمت می توانید به سایت رایبد خاویار مراجعه کنید و از نرخ روز خاویار مطلع شوید.

آخرین لیست قیمت خاویار در بهمن ۱۴۰۲

همان طور که میدانید خاویار هیچگاه قیمت ثابتی ندارد. خاویار بر اساس شرایط تولید و فروش قیمت گذاری می شود و البته که به خاطر استحصال آن از شکم انواع ماهی ها  گران ترین خوراکی در سراسر دنیا شناخته شده می باشد و امسال دچار افزایش چند درصدی نیز شده است.شما می‌توانید برای مشاهده دقیق قیمت ها و اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

چرا خاویار قیمت بالایی دارد؟

به دلیل داشتن ارزش غذایی از قیمت بالایی برخوردار می باشد. خاویار برای هر گروه سنی افراد مناسب است و به همین دلیل فروش بالای خاویار روزبه روز در حال افزایش می باشد. کیفیت خاویار ایرانی به دلیل شرایط تولید مناسب، حرف اول را در سراسر دنیا می‌زند و بین افراد داخلی و خارجی محبوبیت زیادی را دارد.برای خریداری خاویار مرغوب می‌توانید به فروشگاه بزرگ رایبد خاویار مراجعه نمایید تا خاویار های با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار داشته باشید.

خرید خاویار بلوگا با قیمت مناسب از رایبد

شما عزیزان می توانید از راه های ارتباطی متنوعی خاویار با کیفیت ایرانی را با قیمت مناسب خریداری کنید. با توجه به خرید شما خاویار ها در قوطی های اورجینال یا ریپک قرار می گیرند. سفارشات خود را می توانید هم به صورت حضوری تحویل بگیرید و یا از طریق پیک مخصوص در استان های مختلف کشور خاویار با روش مناسب برای شما ارسال می شود.

قیمت 50 گرم بلوگا

 نحوه سفارش خاویار در رایبد

شما عزیزان در شرکت ما می توانید هم به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت سفارش کنید. برای خرید حضوری به مرکز رایبد خاویار در گیلان و نمایندگی های دیگر می توانید مراجعه کنید. برای خرید اینترنتی یا غیر حضوری نیز از طریق سایت رایبد خاویار و راه های دیگر می توانید استفاده کنید. این مجموعه یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی و سایت ها را برای فرش خاویار دارد که بهترین خاویار را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. راه های ارتباطی با شرکت رایبد برای خرید خاویار با ارزش ایرانی:

  • ارسال ایمیل یا پیام
  • صفحات مجازی
  • برقراری تماس با مشاورین
  • دفتر مرکزی یا نمایندگی

قیمت 50 گرم بلوگا

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید