🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خاویار اوزون برون, ماهی اوزون برون

قیمت ماهی اوزون برون در سال ۹۶

قیمت ماهی اوزون برون

قیمت ماهی اوزون برون در سال ۹۶ چند است؟ آیا این قیمت برای خرید فروش ماهی خاویاری پروررشی مناسب هست؟ آیا برای پرورش و استفاده از گوشت این ماهی در سال ۹۶ متناسب با قیمت بازار بود. البته قیمت در ماه های مختلف کمی تفاوت خواهد نمود. که باید اطلاعات به روز کسب گردد و اطلاع مشتری برسد. ماهی اوزون برون نوعی ماهی خاویاری است،

انواع ماهیان خاویاری دریای خزر

  1. اوزون برون
  2. قره برون
  3. چالباش
  4. شیپ
  5. فیل ماهی

قیمت ماهی اوزون برون

محل اصلی زندگی این ماهی آب های نسبتا شور دریای خزر است. ماهی اوزون برون از انواع ماهی های خاویاری محسوب می شود که البته در بسیاری از جاها آن را با نام استروژن می شناسند.

مشخصات ظاهری ماهی اوزون برون

ماهی اوزون برون همانطور که در تصویر مشاهده می شود از بدنی کشیده برخوردار است و البته این ماهی دارای پوزه ای دراز می باشد. سبیلک های ماهی اوزون برون برخلاف دیگر انواع ماهی کوتاه بوده و قسمت های بالایی بدن این نوع ماهی رنگ تیره ای را احاطه کرده است و اما شکم این ماهی مانند سایر ماهی های دیگر سفید می باشد.

قیمت ماهی اوزون برون

طول ماهی اوزون برون با توجه با تحقیقات و اندازه گیری ها حدود ۲۴۱ سانتی متر می باشد و البته این نوع اوزون برون از نظر اندازه بسیار بزرگ است ولی میانگین طول این نوع ماهی ۱۲۳ سانتی رقم خورده است. همانطور که در تصویر دیده می شود مهره های این نوع ماهی قابل نمایان می باشند و البته این مهره ها از پنج ردیف تشکیل شده اند.

قیمت ماهی اوزون برون در سال ۹۶ چقدر می باشد

قیمت ماهی در بازار کشور با توجه به اندازه و وزن و همچنین کیفیت ماهی تعیین می گردد. البته می توان قیمت ماهی اوزون برون را حدود هر کیلو ۷۰ هزار تومان برآورد کرد که البته این قیمت ثابت نمی باشد و مانند طلا دارای نوساناتی می باشد. شما می توانید قیمت روز ماهی اوزون برون را از مشاورین واحد فروش این سایت دریافت نمایید.

قیمت ماهی اوزون برون در سال 96

ماهی اوزون برون

ارزش غذایی ماهی اوزون برون

ماهی اوزون برون از ارزش غذایی و اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است و همچنین این نوع ماهی می تواند درآمد کشور های پرورش دهنده این نوع ماهی را تا حد زیادی بالا ببرد. بیش ترین اهمیت ماهی اوزون برون به دلیل وجود خاویار در بدن آن می باشد که البته این گونه ماهی ها بیش ترین فعالیت را در دریای خزر و سیاه دارند.

قیمت ماهی اوزون برون در سال 96

انواع خاویار های اوزون برون

  • خاویار سوروگا امپریال
  • خاویار سوروگا درجه یک
  • خاویار سوروگا درجه دو

خرید خاویار اوزون برون در یلدا

لیست قیمت گوشت ماهی اوزون برون

برای دریافت اطلاعات نمایندگی شهرتان با مدیر فروش هماهنگ نمایید.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید