🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
صادرات خاویار

صادرات خاویار بلوگا با برند رایبد خاویار

صادرات خاویار بلوگا

صادرات خاویار بلوگا با برند رایبد خاویار! رایبد خاویار از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده، صادرکننده و عرضه کننده ی انواع خاویار در ایران است.

پروسه صادرات خاویار بلوگا در ایران

خاویار ها پس از طی مراحلی به خارج از ایران صادر می شوند. اولین مرحله صادرات خاویار دریافت درخواست مشتری است سپس طرفین قرارداد در مورد چگونگی صادرات خاویار گفت و گو می کنند، پس از اینکه طرفین شرایط را برسی کرده و مشکلی در صادر کردن خاویار نبود مشتری ثبت سفارش کرده و شرکت پیش فاکتور را آماده می کند. در مرحله ی چهارم خریدار درصدی از فاکتور را پرداخت می کند و فروشنده برای اخذ مجوزات صادرات (CITES export) اقدام می کند. بعد اقدام برای مجوزات لازم شرکت خاویار های فاکتور شده را بسته بندی کرده و بعد از تایید مشتری، مشتری باید مجوزات واردات (CITES import) را بگیرد.

پس از گرفتن مجوزات واردات توسط مشتری، فروشنده با گمرک هماهنگی های لازم را انجام می دهد و بعد از تصویه حساب مالی خاویار ها برای ارسال به گمرک مبدا قرنطینه می شوند. بعد از مدتی قرنطینه شدن در گمرک ترخیص شده و از طریق باربری هوایی ارسال می شود. بعد از رسیدن محصول ترخیص سفارشات در گمرک بر عهده مشتری ست. شما می توانید برای خریداری خاویار با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب خاویار با ما در رایبد خاویار در ارتباط باشید.

صادرات خاویار بلوگا

برای صادرات خاویار بلوگا باید از کجا مجوز بگیریم؟

همانطور که می دانید خاویار از بهترین و پرطرفدار ترین خوراکی ها در سرتاسر جهان است. به خصوص خاویار های ایرانی که بی نظیر ترین طعم را در بین خاویار های کل جهان دارند. خاویار بلوگا از محبوب ترین خاویار های ایرانی در بین مردم جهان هستند و درصد زیادی از خاویار های ایران به خارج از کشور صادر می شوند. مجوزاتی که باید برای صادرات خاویار بلوگا لازم است:

  • سازمان پزشکی
  • سایتس
  • بازرگانی
  • شیلات

صادرات خاویار بلوگا

شرکت رایبد خاویار تولید کننده و صادر کننده خاویار در ایران

یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها در عرصه تولید، فروش داخلی و صادرات خاویار در ایران شرکت رایبد خاویار است. شرکت رایبد خاویار بهترین و با کیفیت ترین خاویار ها را در بسته بندی های کاملا استاندارد و قیمتی مناسب در خدمت شما عزیزان برای خریداری قرار می دهند. خاویار خوراکی ای پر خاصیت، مفید و تاثیر گذار برای بدن است. اما اگر روش نگهداری و قوطی خاویار استاندار نباشد خاویار خواص خود را از دست می دهد. مجموعه رایبد خاویار با رعایت تمام استاندارد ها در تولید، نوع قوطی و حتی رعایت زنجیره ی سرمایی در زمان ارسال، خاویار ها را به خارج از کشور صادر و به سراسر ایران ارسال می کند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و خرید خاویار با ما در ارتباط باشید.

قیمت خاویار بلوگا صادرات

خاویار که سرشار از ویتامین ها و مواد مدنی ست، یکی از گران قیمت ترین و اشرافی ترین خوراکی ها در سراسر جهان است. درصد زیادی از خاویار ایرانی بخاطر داشتن طعم و مزه فوق العاده اش به خارج از ایران صادر می شود. البته که سایز و رنگ خاویار اصل ایرانی بسیار موثر در روند ثبت سفارشات و قیمت هر خاویار دارد. به طور کل خاویار ثبات قیمت ندارد و طی هر ماه دچار جابجایی نرخ قیمت می شود. البته قیمت خاویار ایرانی برای صادرات بر اساس یویو می باشد. بیشتر مشتریان خاویار ایرانی نیز کشور های اروپایی و شرق آسیایی ست. شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز خاویار در بازار جهانی با ما در ارتباط باشید.

صادرات خاویار بلوگا

کیفیت سنجی خاویار بلوگا

همه ی خاویار ها خواص یکسانی دارند اما خاویار بلوگا به دلیل داشتن طیف رنگی بیشتر و دانه های درشت تر نسبت به بقیه ی نوع های خاویار محبوب تر و گران قیمت تر است. خاویار بلوگا از فیل ماهی استحصال می گردد. به طور کلی خاویار ها بر اساس رنگ و سایزو… رتبه بندی می شوند، خود خاویار بلوگا بر اساس رنگ، طعم، قوام دانه های خاویار، سایز دانه ها دسته بندی می شوند. خاویار بلوگا بر اساس به سه نوع تقسیم می شود:

  • خاویار بلوگا رویال
  • خاویار بلوگا امپریال
  • خاویار بلوگا امپریال تاپ

بهترین قوطی برای صادرات خاویار

به طور کلی همه ی خاویار ها با دو نوع قوطی در بازار موجود هستند. قوطی های ریپک و اورجینال. نوع اول قوطی های ریپک برای خاویار های گرمی مثل خاویار ۲۵گرم، ۵۰ گرم و… مورد استفاده قرار می گیرند. مدت ماندگاری خاویار در قوطی ریپک ۳ الی ۶ ماه است. نوع دوم قوطی خاویار نیز اورجینال است که  مدت دوام و ماندگاری خاویار ۶ الی ۹ ماه را دارد. البته لازم به ذکر است که اگر درب خاویار باز شود خاویار ۱بین یک هفته تا ده روز ماندگاری دارد. خاویار بیشتر از ۱۰ روز بماند امکان خراب شدن و از دست دادن خواص خاویار زیاد است. حتی ممکن است روغن پس دهد.

صادرات خاویار بلوگانحوه خرید خاویار بلوگا صادراتی

خاویار بلوگا در بین دیگر خاویار ها طعم بسیار لذیذ تری دارد این خاویار تقریبا طعمی شبیه به طعم گردو و بادام را دارد و به هیچ وجه طعم تلخی، ترشی و یا حتی طعم و بوی ضمخت ماهی را ندارد. هرچه رنگ خاویار روشن تر باشد آن خاویار ارزشمند تر و کمیاب تر خواهد. بود به طور مثال خاویار بلوگا الماس رنگ بسیار خاص و روشنی دارد و به همین خاطر است که قیمت بالایی دارد. برای خرید و سفارش خاویار اصل و با کیفیت می توانید به مراکز معتبر ایرانی از چندین روش استفاده کنید.

  • خرید از نمایندگی یا دفتر مرکزی
  • سایت اینترنتی
  • صفحات مجازی
  • ارسال ایمیل
  • ارسال پیامک
  • برقراری تماس

ارسال سفارشات در رایبد خاویار

مرحله ارسال خاویار مهم ترین مرحله در خرید و فروش است که توسط فروشندگان باید تحت کنترل باشد. فروشندگان سفارشات شما را با بهترین نوع قوطی و قرار دادن در زنجیره ی سرمایی توسط عایق های یخی و یا تکه یخ ها، آماده برای ارسال می کنند تا کیفیت خاویار حفظ شود و خریدار از سفارش و مرکز فروش راضی باشد. برای ارسال خاویار ها با وزن گرمی (ریپک) در قوطی های شیشه ای قرار می گیرند. سپس به همراه تکه یخ و عایق سرما در یونولیت هستند. سفارشات با وزن های کیلویی نیز با قوطی های اورجینال آماده ارسال می شوند. شما می توانید با خیال راحت بهترین خاویار ها را از مجموعه بزرگ ما یعنی رایبد خاویار خریداری و تحویل بگیرید.

صادرات خاویار بلوگا

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید