🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
رایبد خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال تاپ در نمایندگی همدان

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال تاپ در نمایندگی همدان نیز مانند دیگر نمایندگی ها بر حسب شرایط تولید و پرورش همچنین نوع و مشخصات خاویار متفاوت بوده. خاویار ها ثبات قیمت ندارند ولی خاویار بلوگا امپریال تاپ به خاطر ویژگی هایش از قیمت بالایی برخوردار است.

انواع خاویار موجود در شرکت رایبد و نمایندگی ها

خاویار خوراکی ای اشرافی و در عین حال بسیار مقوی است، که دوست داران زیادی در ایران و خارج از کشور دارد. خاویار های ایرای به خاطر داشتن طعمی فوق العاده و کیفیتی بی نذیر از تمام خاویار ها در جهان سرترند به گونه ای که تام خاویار ها در جهان نسبت به ویژگی های خاویار ایرانی رتبه بندی و دسته بندی می شوند. شرکت رایبد خاویار یک از معتبر ترین شرکت هایی است که در زمینه خاویار فعالیت دارد و خاویار های تولیدی را با بهترین کیفیت به تمام نقاط ایران ارسال و حتی خاویار ها را به خارج از ایران صادر می کند. انواع خاویار های موجود در شرکت رایبد خاویار و نمایندگی ها:

  • خاویار بلوگا
  • خاویار بری
  • خاویار استرا
  • خاویار سوروگا

قیمت خاویار امپریال تاپ

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال تاپ در نمایندگی همدان

خاویار بلوگا از به خاطر  ویژگی هایی که دارد در بین مشتری ها دوست داران بیشتری دارد. خاویار بلوگا از استحصال ماهی خاویاری فیل ماهی به دست می آید که خود به سه دسته تقسیم می شود: ۱٫بلوگا امپریال تاپ ۲٫بلوگا امپریال ۳٫ بلوگا رویال. این نوع از خاویار به خاطر داشتن طیف رنگی زیاد و سایز بزرگ دانه ها نسبت به بقیه ی خاویار ها پر فروش تر است و همچنین قیمت بالاتری دارد. البته قیمت خاویار ها ثبات ندارد و در حال تغییر است، شما می توانید برای اطلاع از آخرین وضع قیمت خاویار و همچنین قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال تاپ در نمایندگی همدان و دیگر نمایندگی های مجموعه رایبد با ما در ارتباط باشید. لیست قیمت خاویار:

  • بلوگا امپریال تاپ: ۲میلیون و ۳۰۰ هزار تومان
  • بلوگا امپریال: ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
  • بلوگا رویال: ۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان
  • بری: ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

قیمت ۵۰ گرم خاویار

خاویار ایرانی و قیمت بالای آن

در واقع خاویار همان تخم ماهی است که از ماهی های خاویاری استحصال می شود. خاویار های ایرانی به خاطر داشتن کیفیتی عالی و مرغوب قیمت بالایی نیز دارند. به صورت کلی خاویار ها را بر اساس ویژگی های ظاهری آن مثل رنگ و سایز دانه هایش دسته بندی می کنند، یعنی هرچه رنگ خاویار روشن تر باشد و هرچه سایز دانه های آن بزرگتر باشد آن خاویار گران قیمت تر است. خاویار بلوگا نیز به دلیل داشتن این ویژگی های ظاهری از دیگر خاویار ها گران تر است.

شما می توانید برای خرید انواع خاویار به نمایندگی های رایبد خاویار در سراسر ایران و همچنین به سایت رایبد خاویار در اینترنت مراجعه کنید و همچنین می توانید برای خرید خاویار و مطلع شدن از قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال تاپ در نمایندگی همدان به مراکز اینترنتی مراجعه کنید تا با راهنمایی همکاران خریدی مطمین و آسان، انتخابی مناسب به همراه قیمتی عالی و کیفیت مرغوب داشته باشید.

قیمت خاویار امپریال تاپ

خرید خاویار بلوگا از نمایندگی ها با قیمت مناسب

شرکت رایبد خاویار از تولید کننده ها و عرضه کنندگان مرغوب ترین خاویار ها به سراسر جهان است؛ که خاویار ها را در بهترین کیفیت و با رعایت زنجیره سرمایی به دست شما عزیزان می رساند. مجموعه رایبد خاویار تمام تلاش خود را برای ارایه محصولی با کیفیت و مرغوب به همراه قیمتی مناسب به شما می کند. شرکت رایبد خاویار با ارایه بهترین خاویار ها با بهترین نحو توانسته نظر طرفداران خاویار را در سراسر ایران و جهان جلب کند. همچنین توانسته یکی از معتبر ترین شرکت هایی باشد که در زمینه صادرات خاویار فعالیت می کند. شما می توانید برای داشتن خریدی مطمین به همراه قیمتی مناسب از راه های زیر با ما در ارتباط باشید:

  • ارسال ایمیل
  • تماس تلفنی
  • ارسال پیام
  • مراجعه به دفتر مرکزی( در استان گیلان)
  • مراجعه به نمایندگی ها

ارسال سفارشات با ذنجیره سرمایی

همانطور که می دانید خاویار خوراکی ای ارزشمند به همراه مواد مدنی و مواد مغذی برای بدن است که خوردن آن برای همه ی سنین توصیه می شود. اما نگهداری خاویار مهم است، خاویار را باید در دمای -۳ تا +۳ درجه قرار داد اگر دما بیشتر از این باشد خاویار فاسد و خراب می شود. اگر دمای خاویار کمتر از دمای گفته شده باشد خاویار یخ می زند و تمام خواص خود را پس از آب شدن یخ از دست می دهد.

ما در شرکت رایبد خاویار تمامی تلاش خود را می کنیم که خاویار ها با کیفیتی عالی به دست شما عزیزان برسد، مجموعه رایبد پس از ثبت سفارشات شما عزیزان سفارش ها را آماده می کند و در یونولیت قرار می دهد. پس از آن در کنار یونولیت ها تکه یخ های ژله ای قرار داده می شود که زنجیره سرمایی محصول حفظ شود و محصول بدون خراب شدن به دست شما برسد. خاویار به خاطر خواص زیادش مورد پسند مردم در ایران و جهان قرار گرفته است.

قیمت خاویار امپریال تاپ

خواص موجود در ۵۰ گرم خاویار بلوگا

تمامی خاویار ها از خواص منحصر به فردی برخوردار هستند، به همین خاطر است که این خوراکی برای تمام افراد در هر رده سنی توصیه می شود. خاویار بلوگا به علاوه طعم بسیار خوشمزه ای که دارد دارای فواید بسیار برای انسان است. همچنین خاویار ها دارای خواصی مانند: ویتامین ها، آهن، کلسیم و… هستند. خاویار را می توان در همه وعده ها خورد اما بیشتر توصیه می شود که این خوراکی در وعده صبخانه سرو شود. از جمله فواید این خوراکی ارزشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشگیری از آلزایمر
  • درمان کم خونی
  • سلامتی چشم
  • بهبودی رابطه جنسی
  • پیشگیری از سرطان

قیمت خاویار امپریال تاپ

سرو خاویار بلوگا در وعده صبحانه

تمامی خاویار ها از جمله خاویار بلوگا مقوی هستند. خاویار را می توان در تمامی وعده ها و با تمامی دسر ها و یا غذا ها سرو کرد. این خوراکی ارزشمند را در وعده صبحانه سرو کنید. زیرا خاویار خوراکی ای مقوی است می تواند تمام انرژی لازم را برای فعالیت های روزانه ی افراد تامین کند. خاویار را می توان در صبحانه به همراه عسل و یا تخم مرغ و یا دیگر خوراکی ها سرو کرد.

بیشتر افراد و دوست داران خاویار توصیه می کنند خاویار به همراه تخم مرغ سرو شود به این دلیل که تخم مرغ خود به تنهایی یک غذای کامل است و پر از مواد مغذی برای بدن؛ این ترکیب به شما کمک می کند که روز پر انرژی و پر شوری داشته باشید. شما می توانید برای خرید خاویاری مرغوب، با کیفیت عالی و قیمتی مناسب می توانید به نمایندگی های شرکت رایبد خاویار مراجعه کنید.

قیمت خاویار امپریال تاپ

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید