🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
نمایندگی خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا الماس

قیمت ۵۰ گرم بلوگا

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا الماس در ایران چند است؟ یکی از مهم ترین گونه های خاویاری که امروزه در ایران تولید می شود خاویار بلوگا الماس می باشد. از هر ۱۰۰ عدد فیل ماهی خاویاری تنها ۱ عدد آن تخم خاویاری می دهد که دارای رنگ بسیار روشن باشد همین مورد یکی از ویژگی های خاصی است که این نوع خاویار دارا می باشد و این مورد سبب شذه تا این خاویار قیمت بالاتری نسبت به بقیه خاویارهایی داشته باشد که در ایران تولید می شود.

لیست قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا الماس

قیمت خاویار بلوگا برای ۵۰ گرم چند است؟ یکی از نوع های با ارزش خاویار که در جهان است تخم خاویاری به نام الماس است. تخم ماهیان خاویاری انواع مختلف دارد که گونه دیگر این خاویار های بلوگا است از بهترین نوع این خاویار بلوگا خاویاریست به نام الماس که جزء بزرگ ترین ماهیان خاویاری دریای خزر است. این نوع تخم ماهی خاویاری دارای قیمت بالاتری از بقیه خاویارها می باشد چون دارای رنگی خاص و بسیار منحصر به فرد است.

انواع خاویار بلوگا الماس

  • خاویار بلوگا الماس رویال
  •  درجه دو
  •  درجه دو

 

قیمت ۵۰ گرم بلوگا

جذاب بودن رنگ خاویار بلوگا الماس

قیمت خاویار بلوگا الماس به رنگ روشن چند است؟ یکی از کمیاب ترین و خاص ترین خاویار بلوگا در جهان الماس است که یکی از تفاوت های الماس و امپریال در رنگ آن است و افزون بر آنکه فروش داخلی خاویار الماس پر فروش است صادرات آن هم رونق دارد. الماس نوعی خاویار است که از فیل ماهی خاویار استحصال شده و دارای رنگی بسیار جذاب می باشد. رنگ این خاویار سبب معروفیت دو چندان آن شده است.

بلوگا الماس لوکس ترین خاویار در دنیا

قیمت خاویار بلوگا الماس در دنیا چند است؟ قیمت این خاویار گران تر از بقیه ایت چرا؟ چون یکی از لوکس ترین گونه های خاویاری در کل دنیا است. مهم ترین خاصیتی که به لوکس بودن این خاویار کمک می کند رنگ روشنی است که دارا می باشد. بلوگا الماس لوکس ترین خاویار در جهان است که ب سه دسته بلوگا الماس امپریال و الماس درجه یک و الماس درجه دو که میتوانید برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

طعم جذاب خاویار الماس ایرانی

قیمت خاویار الماس ایرانی چند است؟ خب مسلما به سبب ویژگی که این خاویار دارد قیمت گرانتری از بقیه انواع گونه های خاویاری دارا می باشد. خاویار ماهیان که با ارزش ترین ماده غذایی پیرامون ما هست که خاویار با رنگ روشن را خاویار الماس می گویند که شاید برای شما عزیزان سوال باشد که خاویار استرا هم‌ رنگ طلایی دارد که به آن ها هم خاویار الماس می گویند صادرات این نوع خاویار ها رونق دارد که بخاطر رنگ روشن و طلایی آن است.

 

قیمت ۵۰ گرم بلوگا

قیمت هر کیلو خاویار الماس در ایران

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا و قیمت خاویار در هر کیلو چند است؟ برای دریافت قیمت انواع خاویارهای مختلف اعم از خاویار الماس حتما با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و قیمت های روز خاویار را مطلع شوید. یکی از نام های تجاری و برند خاویار است که یکی از گرانترین خاویار های جهان بحساب میاید و با توجه به کیفیت میتوان آن را به بازار ارائه داد و الماس یکی از خاویار های بلوگا است که بخاطر رنگ روشن آن به خاویار الماس معروف است.

فروش خاویار در داخل ایران و صادرات آن

قیمت خاویار برای فروش در داخل و صادرات چند است؟ فروش داخل و صادرات با یکدیگر بسیار متفاوت است چون در فروش صادراتی خاویار نیاز به مجوزات زیادی می باشد و خاویار باید لوکس و صادراتی باشد این موارد به خودی خود باعث گران شدن قیمت خاویارهای صادراتی می باشد. یکی از کشور های تولید و صادرات کننده خاویار ایران‌ میباشد که کل قیمت آن از تولید تا مصرف با توجه به کیفیت بالای آن تغییر می کند که میزان صادرات خاویار در کشور عزیزمان ایران بالا گرفته و به طور مدام وجود دارد.

قیمت ۵۰ گرم بلوگا

 

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید