🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
خرید خاویار

آدرس نمایندگی خاویار در تبریز

آدرس نمایندگی خاویار در تبریز

آدرس نمایندگی خاویار در تبریز را به راحتی از روی نقشه بیابید و یا با مراجعه اینترنتی برای گرفتن مشاوره و ثبت سفارش اقدام کنید. خاویار با کیفیت و ایرانی را در سراسر ایران به راحتی در کمترین زمان خریداری کنید!

شرکت رایبد تولید و فروش خاویار در سراسر کشور

رایبد خاویار به عنوان یکی از شرکت های فعال و معتبر که شامل محصولات خاویاری با کیفیت و قیمت مناسب می باشد، در بین مردم شناخته شده ست. مشتریان زیادی نیز برای انواع خاویار مرغوب دارد. این مرکز دارای چندین نمایندگی حضوری و چندین مراکز اینترنتی می باشد. محصولات موجود در رایبد خاویار:

  • انواع خاویار با کیفیت بی نظیر
  • ظروف مخصوص سرو خاویار

آدرس نمایندگی خاویار در تبریز

نمایندگی رسمی رایبد خاویار در تبریز و ارومیه

همانطور که گفته شده رایبد خاویار نمایندگی هایی در دیگر استان ها نیز دارد که در حال خرید و فروش خاویار با کیفیت هستند. از استان های دیگر که نمایندگی فعال دارند می توانیم به تبریز و ارومیه اشاره کنیم. در این مورد سوالات متعدد و زیادی وجود دارند که آدرس نمایندگی خاویار در تبریز کجاست؟ برای کسب اطلاعات می توانید از طریق ارتباط اینترنتی به راحتی نمایندگی های موجود را پیدا کنید. در نمایندگی ها می توانید علاوه بر خرید و سفارش خاویار، راجب سرو و یا خواص آنها حتی درباره روش نگهداری و زمان ماندگاری نیز آگاهی کسب کنید و مراجعه حضوری نیز داشته باشید. چند نمونه از استان هایی که دارای نمایندگی رایبد هستند:

  1. گیلان
  2. تهران
  3. کرج
  4. همدان
  5. بوشهر
  6. تبریز

آدرس نمایندگی خاویار در تبریز کجاست؟

شرکت رایبد در استان گیلان دفتر مرکزی دارد و در دیگر استان های کشور نیز شامل چندین نمایندگی حضوری می باشد. البته که از هر جای ایران و حتی جهان می توانید به صورت اینترنتی با شرکت ما ارتباط برقرار کنید. یکی از نمایندگی های رایبد در تبریز می باشد که برای مراجعه و دریافت آدرس به راحتی می توانید از اینترنت و با برقراری تماس با ما، اقدام کنید.

آدرس نمایندگی خاویار در تبریز

قیمت خاویار در نمایندگی برابر با دفتر مرکزی

در ایران چندین شرکت تولید کننده، دفتر مرکزی و نمایندگی فروش در حال فعالیت هستند که خاویار را با قیمت مناسب عرضه می کنند. خاویار ایرانی با کیفیت بی نظیر و قیمتی مناسبی که دارد در بازار جهانی شناخته شده می باشد. یکی از مراکز عرضه کننده معتبر مجموعه رایبد خاویار است که هر نوع خاویار را در دفتر مرکزی و نمایندگی ها با قیمتی یکسان به فروش می رسانند. شرکت رایبد، خاویار، انواع بلوگا با قیمت مناسب به شما عرضه می کند، این خاویار در نمایندگی ها بیشترین آمار متقاضی را داشته. برای استعلام قیمت جدید می توانید از طریق موارد زیر با ما ارتباط برقرار کنید:

  • مراجعه حضوری به نمایندگی و دفتر مرکزی
  • مراجعه به سایت اینترنتی
  • صفحات مجزی
  • ارسال پیام یا ایمیل
  • برقراری تماس
  • و…

قیمت انواع خاویار بلوگا و بری ۲۵- ۵۰ – ۱۰۰ گرمی

قیمت انواع خاویار طی یک مدت زمان دچار افزایش می شود که حجم سفارش، رنگ و نوع خاویار تاثیر گذار هستند. از دیگر دلایل اختلافات قیمت انواع خاویار ها می توانیم به شرایط تولید تا عرضه در بازار که شامل مدت زمان پرورش ماهی خاویاری و یا چگونگی استحصال، اشاره کرد. می توانید قیمت روز دو خاویار مهم و پرطرفدار یعنی خاویار بلوگا و بری را با وزن ۵۰ گرم در نمونه زیر مشاهده کنید:

  • خاویار  بلوگا نوع امپریال با قیمت روز ۲٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان
  • خاویار بلوگا رویال ۱٫۶۵۰٫۰۰۰ تومان
  • خاویار بری ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان

آدرس نمایندگی خاویار در تبریز

شرایط ارسال درب منزل و پرداخت در محل

بعد از ثبت سفارش شما، مرکز ما در اولین فرصت درخواست شما را بررسی و برای ارسال آماده سازی می کند. سپس محصول و بسته بندی تائید شده و با توجه به موقعیت شما نوع ارسال نیز مشخص می شود. روش ارسال سفارشات باید طوری باشد که خاویار دچار زدگی و یا از دست دادن کیفیت نشود. انواع روش های ارسال خاویار:

  • ترمینال باربری هوایی
  • ترمینال زمینی با اتوبوس
  • کالا رسان
  • الو پیک
  • و…

و البته در لوکیشن های نزدیک از طریق پیک شرکت که درب منزل نیز است. علاوه بر این می توانید هزینه سفارش خود را نیز حین دریافت سفارش پرداخت کنید.

آدرس نمایندگی خاویار در تبریز

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید