🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
نمایندگی خاویار

قیمت خاویار بری ۲۵ گرمی رایبد خاویار

خاویار بری ۲۵ گرمی رایبد

قیمت خاویار بری ۲۵ گرمی رایبد خاویار چقدر است و این خاویار چه ویژگی هایی دارد؟ نرخ این خاویار در رایبد از ۶۵۰ هزار تومان شروع می شود و در وزن های مختلف می توانید این محصول را از فروشگاه تهیه کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خاویارها و انواع مختلف محصولات می توانید در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

انواع خاویار های ایرانی با بسته بندی ۲۵ گرمی

به طور کلی گونه های موجود خاویاری در جهان سه نوع می باشند: ( خاویارهای طلایی، سرخ، سیاه). ایران یکی از بزرگترین کشور در جهان است که بهترین گونه های خاویاری را دارد و برای همین است، در صادرات حرف اول را می زند. خاویارهای ایرانی هر کدام دارای گونه های مختلفی می باشند. هر گونه خاویاری نیز در بسته بندی های مختلف گرمی و کیلویی، در میان مصرف کننده ها می توانند به فروش برسند. در رایبد خاویار این محصولات در وزن های زیر موجود هستند که عبارتند از:

  1. ۱۵ گرمی
  2. ۲۵
  3. ۳۰
  4. ۵۰ گرمی
  5. ۱۰۰
  6. ۱۲۵
  7. و…

خاویار بری ۲۵ گرمی رایبد

قیمت خاویار های موجود در رایبد

خاویارهای موجود در فروشگاه رایبد خاویار، از آنجا که دارای یک گونه نمی باشند و هر کدام دارای قیمت های متفاوت است. بنابراین در سایت فروشگاه، این نمایندگی لیست قیمت کلی خاویارهای موجودش را برای شما فراهم کرده است تا به راحتی بتوانید در خرید خود دقت نمایید. پس از مشاهده لیست قیمت ها نیز در فروشگاه، می توانید خرید محصول مد نظر خود را نیز داشته باشید و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید.

قیمت خاویار ۲۵ گرم

هر کدام از خاویارهای موجود در این فروشگاه در وزن های ۲۵ گرمی، دارای نرخ های متفاوتی می باشد. از آنجا که این گونه ها نیز زیاد می باشد نمی توان برای شما از قیمت هایشان گفت. بنابراین شما میتوانید لیست قیمت کلی خاویارهای ۲۵ گرمی را از مجموعه دریافت نمایید و یا از مشاورهای موجود در رایبد خاویار بگیرید. در حال حاضر نیز در فروشگاه گونه های خاویاری ۲۵ گرمی موجود می باشد که می توانید آنها را تهیه کنید.

قیمت خاویار بری ۲۵ گرمی رایبد خاویار

خاویار ها چگونه آماده فروش می شوند؟

خاویارهای زیادی را برای فروش در تمام فروشگاه های کشور ممکن است ببینید. البته نمایندگی هایی که می دانید محصولات اصل را همیشه ارائه می کنند، بدانید که محصولات خاویاری از مراحل بسیار زیادی عبور می کنند تا اینکه مورد تایید سازمان شیلات می شوند و به مرحله بسته بندی می رسند تا در میان شما عرضه شوند. برای همین است که خاویار اصل دارای بهترین ارزش غذایی و خاصیت بالایی می باشند.

فروش خاویار بلوگا و مشخصات آن

خاویار بلوگا از آنجا که یکی از بهترین محصولات خاویاری موجود در ایران و همچنین محصول صادراتی اصیل در جهان می باشد، در تمام شرکت های خرید و فروش خاویاری به جهت عرضه موجود است. این خاویار دانه های بسیار درشت و شفافی دارد که محبوبیت بسیاری از این جهت میان مصرف کننده دارد‌. برای خرید خاویار بلوگا در تعداد زیاد و به همراه قیمت بسیار مناسب می توانید به سایت فروشگاه رایبد خاویار مراجعه کنید.

خاویار بری ۲۵ گرمی رایبد خاویار

از کجا خاویار با کیفیت را بخریم؟

خاویار با کیفیت را از همینجا می توانید در عرض چند ثانیه خریداری کنید. اگر می خواهید خرید حضوری داشته باشید، می توانید به نزدیک ترین نمایندگی های رایبد خاویار در شهر خود مراجعه کنید. و یا اگر می خواهید به صورت آنلاین ثبت سفارش را انجام دهید، می توانید به سایت فروشگاه اصلی رایبد خاویار مراجعه کنید و با دادن آدرس و شماره تماس، سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت خاویار بری ۲۵ گرمی رایبد خاویار

خاویار های متفاوت در شرکت رایبد

خاویار های موجود در ایران و بخصوص موجود در نمایندگی معتبر و بزرگ رایبد خاویار، به یک نوع ختم نمی شود و شامل گونه های مختلفی هستند که هر کدام دارای خواص منحصر به فردی اند. در تمامی مراکز فروش و عرضه خاویار شما می توانید همه گونه های خاویاری سیاه را مشاهده کنید. اما کیفیت هایی که محصولات رایبد خاویار دارند بسیار عالی است و خاویارها همگی تازه می باشند در حال حاضر، که شما می توانید برای خرید محصول ها هر چه سریع تر اقدام نمایید.

محصولات خاویاری موجود در رایبد خاویار برای عرضه عبارتند از:

  1. خاویار بری
  2. بلوگا الماس
  3. خاویار بلوگا رویال
  4. امپریال بلوگا
  5. بلوگا امپریال تاپ
  6. خاویار استرا
  7. سوروگا
  8. و…

خاویار بری ۲۵ گرمی رایبد خاویار

شرایط ارسال و نگهداری خاویار

شرایط ارسال رایبد خاویار به راه های دور بسیار مناسب و عالی می باشد، چرا که این برند تنها برندی است که به نحوه ارسال محصولات خود اهمیت بسیاری می دهد. ارسال از طریق این نمایندگی به گونه ای است که به خاویار هیچ آسیبی وارد نمی شود و دمای سرد محصول مورد نظرتان نیز حفظ می شود. پس از تحویل خاویار نگهداری اش به این صورت است که اگر تا زمانی که درب خاویار را باز نکرده اید، تا تاریخ انقضا نیز می توانید محصول را در یخچال معمولی نگهداری کنید. اما پس از باز شدن درب محصول، آن را هفت الی ۱۰ روز می توانید نگهداری و مصرف کنید.

 

خاویار بری ۲۵ گرمی رایبد خاویار

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید