🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
صادرات خاویار

۱۰ کشور اول واردکننده خاویار از ایران| آمار ۱۴۰۱

۱۰ کشور اول واردکننده خاویار

۱۰ کشور اول وارد کننده خاویار از ایران| آمار ۱۴۰۱، در این خبر ب شما ارائه داده می شود. از روند صادرات یا واردات خاویار می توانید اطلاعات مورد نظر رو کسب کنید. خاویار ایرانی کیفیت درجه یک و قمیت بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل بین کشور های دیگر بسیار محبوب می‌باشد.شما عزیزان برای آگاهی بیشتر به سایت معتبر رایبد خاویار مراجعه نمایید و تمامی اطلاعات مورد نظر را کسب کنید.

خاویار ایرانی در بازار فروش جهانی

همان طور که اطلاع دارید چندین سال است که ایران به عنوان بزرگترین انواع خاویار در دنیا بین مشتریان شناخته شده و از نظر مرغوبیت و کیفیت حرف اول را در کل دنیا می زند.شرکت ما دارای انواع خاویار اصل ایرانی می باشد و برای فروش موجود است و روند فروش بالایی نیز دارد.خاویار ایرانی به دلیل طعم بی نظیر آن بین کشور های خارجی بسیار پر طرفدار می باشد و در بین افراد از محبوبیت خاصی برخوردار است. شما خریداران برای خرید خاویار مورد نظر خود می توانید به دفتر مرکزی رایبد خاویار مراجعه کنید یا به صورت اینترنتی خاویار خود را سفارش دهید و در اختیار داشته باشید.

انواع خاویار های صادراتی موجود در بازار:

  • خاویار بلوگا
  • خاویار استرا
  • خاویار سوروگا
  • خاویار بری
  • و خاویار فشرده
۱۰ کشور اول واردکننده خاویار

۱۰ کشور اول وارد کننده خاویار از ایران

بیشتر خریداران کشور های اروپایی و شرق آسیا هستند چون از کیفیت و درجه یک بود خاویار های اصل ایرانی اطلاع دارند و خاویار با بهترین شرایط نگهداری و همچنین برای ارسال با بهترین شیوه از آن نگهداری می‌شود تا با حفظ کیفیت اولیه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.خاویار مورد نظر از طریق ترمینال هوایی به دست مشتریان می رسد.برای خرید از رایبد اطمینان کامل را حاصل فرمایید چون این فروشگاه بزرگ دارای تمامی مجوزات می باشد و بعد از تایید مجوزات،خاویار ها را به کشور های دیگر صادر خواهد کرد تا افراد از محصول خود رضایت کامل را داشته باشند. ۱۰ کشور اول واردکننده خاویار های ایرانی:

  1. امارات متحده عربی
  2. بلژیک
  3. ژاپن
  4. سوئیس
  5. قطر
  6. سنگاپور
  7. فرانسه
  8. هنگ کنگ
  9. آلمان
  10. مالزی

میزان کل صادرات خاویار ایران بر اساس آمار سال ۱۴۰۱

میزان صادرات خاویار هر سال دچار افزایش می شود.مجموعه رایبد خاویار یکی از شرکت های تولیدی انواع خاویار های ایرانی است که با کیفیت بالا خاویار ها را پرورش می دهد و در بازار جهانی عرضه می‌کند.  همچنین هر سال دچار افزایش فروش و روند صادراتی خواهد شد. خاویار ایرانی به دلیل کیفیت آن است که هر سال شاهد میزان صادرات خاویار خواهیم شد و با گذر  زمان بیشتر بین کشور های خارجی محبوبیت خاصی پیدا می کند. شما عزیزان برای آگاهی بیشتر می توانید به سایت رایبد خاویار کنید.

افزایش ثبت سفارشات خاویار ایرانی در فصل سرما

همان طور که می دانید در فصل سرما افراد بیشتز خاویار سرو می‌کنند و طرفدارن آن بسیار زیاد خواهد شد. زیرا خاویار طبع گرمی دارد بعضی افراد آن را در فصل سرما در کنار غذای اصلی خود سرو خواهند کرد و بیشتر در این فصل از آن لذت خواهند برد و اواخر و اوایل سال میلادی زمان است که کشور های خارجی بیشتر ثبت سفارش می کنند و شرکت ما با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب در اختیار آنها قرار خواهد داد.

فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید