🔹 مجموعه رایبد خاویار شما را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.
نمایندگی خاویار

خاویار و قیمت آن در سال ۹۹ چند است؟

خاویار و قیمت آن
خاویار و قیمت آن در ایران و جهان چند است؟ خاویار دارای گونه های بسیار متفاوت می باشد . هر کدام از این گونه ها از نظر طعم و مزه ، کیفیت ، اندازه و شرکت پرورش دهنده آن متفاوت می باشند  به همین دلیل قیمت هر گونه متفاوت از همدیگر خواهد بود. در سال ۹۹ شاهد بالا رفتن قیمت اکثر کالاهای مصرفی و مواد غذایی بوده ایم که خاویار هم از این تغییر مستثنی نبوده است.  البته لازم به ذکر است که خاویار از دسته کالاهای بسیار لوکس در ایران می باشد که تهیه و مصرف آن برای همه مردم راحت نمی باشد.

نحوه فروش و قیمت خاویار در ایران چگونه است؟

به تخم ماهیان خاویاری ، خاویار می گویند. گونه های مختلفی از ماهیان خاویاری در دریای خزر در حال زیست می باشند . استخر های پرورش ماهیان خاویاری به منظور پرورش و فروش خاویار ایران در اکثر استان های کشور تاسیس شده اند که پس از استخراج تخم از ماهیان مختلف آن ها را در بسته های شیشه ای یا قوطی های فلزی با برند تجاری ثبت شده و معتبر خود به صورت حضوری در فروشگاه ها یا غیر حضوری به صورت اینترنتی به فروش می رسد و قیمت آن به نوع خاویار و اندازه بسته بندی های آن بستگی دارد.

انواع خاویار ایران برای فروش

  • خاویار ایرانی بلوگا سلکشن
  • خاویار ایرانی بلوگا امپریال
  • خاویار ایرانی بری
  • خاویار ایرانی آسترا
  • خاویار ایرانی سوروگا
  • خاویار ایرانی کلاسیک
  • خاویار ایرانی فشرده
  • خاویار ایرانی شیلات

قیمت خرید خاویار در سال ۹۹ چند است؟

خاویار محصول لوکس کشور ایران محسوب میشود که در اکثر استان های کشور در حال حاضر پرورش داده میشود. قیمت خاویار ایران با توجه به گونه های مختلف ماهی های خاویاری متفاوت از هم خواهد بود.  سال ۹۹ شاهد افزایش قیمت انواع خاویار موجود در  بازار داخل و خارج از کشور بودیم. اما برای اطلاع از قیمت دقیق خاویار دلخواه خود در اندازه مورد نظر می توانید به سایت های فروش آنلاین معتبر مراجعه نمایید.

قیمت خاویار برای خرید اینترنتی چند است؟

خاویار یا مروارید سیاه محصول گرانبهای کشور ایران که به دیگر کشور ها هم صادر میشود و بسیار طرفدار داشته است. علاوه بر مصرف خوراکی به عنوان محصول صنعت زیبایی هم مورد استفاده قرار می گیرد و فروش آن به دو صورت است. حضوری از فروشگاه های مجاز داخل و خارج از کشور و دومین روش به صورت اینترنتی می باشد ، قیمت خرید اینترنتی به صرفه تر از خرید حضوری می باشد چرا که با حذف واسطه بصورت مستقیم محصول دلخواه خود را سفارش دهید.

مزایای خرید اینترنتی برای خرید خاویار

  • خرید سریع
  • خرید آسان
  • قیمت مناسب
  • صرفه جویی از وقت
  • و……

خاویار و قیمت آن در ایران چند است؟

خاویار دارای قیمت بالایی  چه در داخل کشور چه خارج دارد. دلیل آن هم کمیاب بودن گونه های خاویاری موجود در ایران می باشد در حال حاضر حدود پنج گونه ماهی خاویاری در دریای خزر زیست می کنند که با توجه به درجه یک و دو بودن خاویار های آنان اندازه دانه های آن و همچنین اندازه بسته بندی های آنها دارای قیمت متفاوتی خواهند بود. قیمت خاویار در بازار های داخل کشور ایران نسبت به خاویار صادراتی مناسب تر است.

شرایط خرید خاویار و قیمت آن در ایران

خرید خاویار دارای شرایط خاصی نمی باشد و همگان می توانند به دو صورت خاویار مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نمایند . روش اول به صورت حضوری از فروشگاه های معتبر در سراسر کشور می باشد و روش دوم هم خرید آنلاین به صورت اینترنتی و مستقیم از سایت های فروش نمایندگی های پرورش خاویار می باشد. قیمت خاویار دلخواه خود را می توانید از همین سایت ها پیگیری نمایید.

صادرات خاویار و قیمت آن در بازار جهانی

خاویار یکی از لوکس ترین محصولات صادراتی کشور ایران به دیگر کشور های جهان می باشد. تخم ماهی علاوه بر مصرف خوراکی به عنوان وعده های غذایی در پیشگیری و درمان بسیاری از امراض هم موثر واقع شده است . و همینطور از فراورده های آن در صنعت زیبایی در بازار های جهانی استقبال به عمل آمده است. نرخ انواع خاویار صادراتی به فاکتور های زیادی از جمله نرخ روز بازار ارز بستگی دارد.
خاویار و قیمت آن
فروش خاویار رایبد خاویار
برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید. مشاوره و فروش
🔹 مجموعه رایبد خاویار را به خرید بهترین خاویار ها دعوت می نماید.
✅ مختص افرادی که خاویار خوب می خواهند ولی نمی دانند از کجا تهیه کنند.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید